فرمانده سپاه قدس گیلان:

آنچه از امنیت و پیشرفت داریم از برکات دفاع مقدس است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: آنچه در حوزه امنیت، پیشرفت، فناوری، توسعه هسته‌ای و سلول‌های بنیادین داریم از برکات دفاع مقدس و جانفشانی فرزندان انقلاب است.

آنچه از امنیت و پیشرفت داریم از برکات دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار محمد عبداله‌پور ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در سالن صالحین سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه محرم سرنوشت انسان‌ها را تعیین می‌کند، اظهار داشت: یاد سید‌الشهدا علیه السلام و یاران با وفایشان درس و عبرت شهادت‌محور را به ما یاد می‌دهد.

وی با اعلام شعار هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «من انقلابی‌ام» افزود: نگاه به شعار «من انقلابی‌ام» سرفصل همه‌ی برنامه‌ی سپاه در سال جاری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه را نهادی خودجوش بر مبنای شاخص‌های رهبری توصیف کرد و گفت: سپاه نهادی است که در جوش و خروش همه‌ی برنامه‌های خود شاخصه‌های مقام معظم رهبری، ایستادگی و مقاومت را لازمه کار خود می‌داند.

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه اصول انقلاب بر پایه شاخصه‌های انقلابی‌گری استوار است، اظهار کرد: مبنای جمهوری بر استکبارستیزی و دفاع از مستضعفین جهان است و اگر کسی از مستضففین دفاع نکند انقلابی نیست.

وی به سرعت حرکت انقلاب در زمان پایبند بودن بر اصول انقلاب اشاره کرد و افزود: هر وقت ایران بر اصول انقلابی استوار بوده انقلاب با سرعت بیشتری به کار خود ادامه داده و هر کجا انحراف دیده شده بیشترین ضربه بر پیکره نظام وارد شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب آرمان‌های بلندی دارد، افزود: جمهوری اسلامی در مسیر اصلی خود آز آرمان‌هایش سر سوزنی کوتاه نخواهد آمد و همیشه از خود گذشته اما اجازه انحراف در آرمان های امام را نخواهد داد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در راستای حفظ انقلاب همت سپاه همیشگی است و تقدیم شهدا بیانگر و گواه این مهم می‌باشد، گفت: استان گیلان علاوه بر تقدیم ۸ هزار شهید برای حفظ ارزش‌های اسلامی گیلان، ۲۰ شهید مدافع حرم را نیز در راه آرمان های انقلاب تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه رعایت تقوای سیاسی، اجتماعی و مذهبی را همیشه مد نظر دارد، گفت: سپاه حاضر نیست برای تحقق اهداف سیاسی و دنیوی افراد خاص در گردآب دشمن بیافتد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: سپاه حاضر نیست موضعی بگیرد تا دشمن خوشش بیاد و خلاف شاخصه‌هایی که رهبری مدون کرده حرکت کند.

عبدالله‌پور همچنین به ریزش‌ها در انقلاب اشاره کرد و گفت: انقلاب دوستانی داشت که نتوانسته‌اند در مسیر انقلاب دوام بیاورند و فتنه سال ۸۸ رویش‌ها و ریزش‌ها را نمایان ساخت.

وی با بیان اینکه فتنه مرز جریان انقلاب و ضد انقلاب است، افزود: جمهوری اسلامی از کسانی که انقلاب را به مرز ویرانی بردند نمی‌گذرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و مجموعه بسیج در تلاش هستند تا شعار انقلابی‌گری را زنده کنند، اظهار کرد: آثار دفاع مقدس در کشور جاری است و امنیت، آزادی و رشد علمی و اجتماعی امروز را مرهون دفاع مقدس هستیم.

عبدالله‌پور به مظلومیت رزمندگان در دفاع مقدس اشاره داشت و گفت: در شب‌های عملیات بسیاری از رزمندگان سلاح نداشتند و به امید اینکه با دست خالی با دشمن می‌جنگند و سلاح دشمن را به دست آورده و از آن استفاده می‌کنند به خط می‌زدند.

وی با تاکید بر اینکه در اوج قربت، رزمندگان دفاع مقدس از اسلام و کشور دفاع کرده‌اند، افزود: طبق گزارش منابع غیر رسمیریال در جنگ تحمیلی، ایران ۷ بار ارتش عراق را زمین‌گیر کرد اما با کمک کشورهای مستکبر باز توانستد تا سال‌ها دوام بیاورند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرات جنگ را برای جوانان امروز باور نکردنی توصیف کرد و گفت: دوران جنگ دوران بسیار سختی بود که یادآوری آن برای جوانان امروز ممکن است باورکردنی نباشد.

عبدالله پور نقش مردم در دفاع مقدس را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: دفاع مقدس جز باحضور مردم و هدایت سپاه از انبوه ملت و ارتش ممکن نبود.

وی همچنین به آثار و برکات دفاع مقدس اشره داشت و گفت: آثار دفاع مقدس بسیار زیاد است و آنچه در حوزه امنیت، پیشرفت، فناوری، توسعه هسته‌ای و سلول‌های بنیادین داریم از برکات دفاع مقدس و جانفشانی فرزندان انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ما جز در دفاع مقدس نمی‌توانستیم به جهانیان خوی استکباری جهان و مظلومیت ملت مسلمان را نشان دهیم افزود: برکات دفاع مقدس ادامه دارد و به فرموده امام، جنگ تحمیلی ما فتح فلسطین را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه