قطعی شد؛

مصطفی سالاری استاندار گیلان می‌شود

استاندار سابق بوشهر طبق اعلام یک منبع آگاه گزینه قطعی رحمانی فضلی برای تصدی پست استانداری گیلان است.

مصطفی سالاری استاندار گیلان می‌شود

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ۸دی از قطعی بودن استانداری مصطفی سالاری در گیلان خبر داد و گفت: سالاری گزینه قطعی استانداری گیلان است و خبر آن به زودی اعلام خواهد شد.

خبر انتخاب محمد علی نجفی به عنوان استاندار البرز در جلسه امروز هیات دولت نیز صحت خبر قطعی شدن استانداری  مصطفی سالاری در گیلان را تایید می کند.

 

مصطفی سالاری در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، از اعضای ستاد مرکزی انتخابات روحانی و مسئول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در مناطق جنوب کشور بود.

استاندار سابق بوشهر طبق اعلام یک منبع آگاه گزینه قطعی رحمانی فضلی برای تصدی پست استانداری گیلان است. وی را به عنوان جوانترین استاندار دولت تدبیر و امید می شناسند. سالاری متولد سال ۱۳۵۵  در روستای گلدشت بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در استان بوشهر می باشد که پس از جذب در آموزش و پرورش در سال ۸۱  به  وزارت نفت پیوست.

وی  فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران بوده و  مسئولیت‌های  متعددی در نفت و گاز و پارس جنوبی و شمالی در زمان مدیر عاملی کرباسیان و رضوی  داشته است.

گزینه جدی وزیر کشوور برای استانداری گیلان  در سال ۸۸ بورس وزارت نفت شده و فوق لیسانس و دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه  را اخذ کرده و در سال ۲۰۱۳ از رسانه دکتری خود در پاریس دفاع کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه