عضو مجمع نمایندگان گیلان در گفت‌وگو با 8دی:

گیلان به‌هیچ‌وجه تعیین استاندار غیربومی را نمی‌پذیرد/ مجمع نمایندگان بر ابقای نجفی در استانداری وحدت دارند

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه استان به‌هیچ‌وجه تعیین استاندار غیربومی را نمی‌پذیرد، گفت: مجمع نمایندگان گیلان اعم از موافق و مخالف دولت بر ابقای نجفی در استانداری وحدت دارند.

گیلان به‌هیچ‌وجه تعیین استاندار غیربومی را نمی‌پذیرد/ مجمع نمایندگان بر ابقای نجفی در استانداری وحدت دارند

 

مهرداد لاهوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود به جلسه اخیر مجمع نمایندگان گیلان با نوبخت، رئیس سازمان‌برنامه‌وبودجه کشور اشاره داشت و اظهار داشت: نوبخت ممکن است تصمیم‌گیرنده قانونی در خصوص تغییر استانداران نباشد اما به جهت اینکه گیلانی و عضو مؤثر در دولت هست نمایندگان گیلان از وی متوسل شدند تا نگاهشان به تعیین استاندار جدید گیلان ویژه باشد.

وی بابیان اینکه نوبخت باید به استان کمک کند و برای تعیین استاندار جدید برای گیلان حساسیت بیشتری به خرج دهد، افزود: مجمع نمایندگان گیلان به‌هیچ‌وجه استاندار غیربومی را نمی‌پذیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه استان گیلان یک استان ویژه است و سازوکاری متفاوت با سایر استان‌ها دارد، گفت: تعیین استاندار غیربومی به معنای این‌که ناتوان در اجرای امور استانداری باشد نیست بلکه شناخت استاندار غیربومی از ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استان زمان‌بر است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است استاندار غیربومی از جهاتی قوی‌تر از استاندار فعلی نیز باشد اما تعیین استاندار جدید برای گیلان بایدی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به موافقت اعضای مجمع نمایندگان گیلان از عملکرد نجفی، استاندار فعلی گیلان اشاره داشت و اظهار کرد: همه‌ی نمایندگان موافق و مخالف دولت از عملکرد استاندار فعلی راضی هستند و خواستار ابقای نجفی در گیلان هستند.

لاهوتی با تاکید بر اینکه همه‌ی نمایندگان گیلان در استاندار بودن نجفی وحدت رویه دارند، گفت: در کمترین استانی از کشور به اذعان نوبخت پیش‌آمده که مجمع نمایندگان از استاندار وقت راضی باشند چون همه‌ی استان‌ها خواهان تغییر و تعیین استاندار جدید هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه