خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده مردم لنگرود تشریح کرد؛

کمک بلاعوض ۷ میلیون تومانی به سیل‌زدگان لنگرودی / جزئیات پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان لنگرود

نماینده لنگرود گفت: بر اساس مصوبه دولت به سیل زدگان شهرستان لنگرود تسهیلات ۷ تا ۲۰ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

کمک بلاعوض ۷ میلیون تومانی به سیل‌زدگان لنگرودی / جزئیات پرداخت تسهیلات به سیل‌زدگان لنگرود

مهرداد لاهوتی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان شهرستان لنگرود اظهار داشت: ما اکنون مسیر قانونی مصوبه دولت در این خصوص را داریم طی می‌کنیم که بر اساس آن کسانی که خانه‌های‌شان به طور کامل تخریب شده است تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد دریافت خواهند کرد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه، منازلی که نیاز به تعمیرات دارند تا ۱۲ میلیون تومان وام و برای اسباب و اثاثیه خسارت دیده هم ۵ تا ۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز یک مصوبه جدایی از مصوبه دولت داشتیم که تصمیم گرفتیم بانک‌ها به همه خسارت دیدگان ۵ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد و با ضامن زنجیره‌ای و بدون بروکراسی مرسوم پرداخت کنند.

لاهوتی گفت: افرادی که در تالش محله دارای مراکز نان برنجی بودند مقرر شد از سوی صندوق کارآفرینی امید ۱۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند و آنهایی که خودروهایشان آسیب دید هم یک فقره وام خودرو دریافت می‌کنند.

وی درباره میزان خسارات وارد شده اظهار کرد: کل استان حدود ۶۰ میلیارد تومان از سیل اخیر خسارت دیده است و این میزان در شهرستان لنگرود حدود ۳۰ میلیارد تومان است که ما در حال جبران این خسارت هستیم.

وی تأکید کرد: من فکر می‌کنم کمک‌ها تاکنون خوب بوده است و تا کمک دولت برسد تا فردا به هر خانوار از محل حساب ۱۰۰ امام(ره)، ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رحمان
کدوم فردا آقایان؟؟؟ ده روز گذشت از سیل اما مردم هنوز منتظرند....
در حاشیه