خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

همه دستگاه‌ها در تلاشند که زندگی مردم لنگرود به حالت عادی برگردد

فرماندار لنگرود گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان در حال تلاش هستند که زندگی مردم در روستاهای تالش‌محله و دیوشل و دیگر مناطق سیل‌زده شهرستان به شرایط عادی برگردد.

همه دستگاه‌ها در تلاشند که زندگی مردم لنگرود به حالت عادی برگردد

سید رضا جوادپور شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره آخرین اخبار از وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان اظهار داشت: استاندار محترم پس از بازدید از مناطق سیل زده شهرستان دستوراتی صادر کردند که شامل پاکسازی انهار و رفع موانع، کمک‌های فوری به خانواده‌های آسیب‌دیده و تأمین مایحتاج زندگی مردم و جبران از بین رفتن محل کسب و درآمد مردم بود.

وی افزود: در اجرای این دستورات استاندار محترم، همه سازمان‌های اجرایی استان و شهرستان بسیج شده‌اند و تعداد زیادی ماشین‌آلات سبک و سنگین در روستاهای دیوشل و تالش‌محله مشغول کار برای رفع مشکلات مردم هستند.

فرماندار لنگرود ادامه داد: این ماشین‌آلات در حال پاک‌ساری معابر و منازل مردم هستند و مدیران عامل بانک‌های استان نیز با حضور در لنگرود به ریاست معاونت اقتصادی استاندار جلسه هماهنگی بانک برای رسیدگی به وضعیت موسسات و کارگاههای آسیب دیده را تشکیل داده‌اند.

جوادپور با بیان اینکه ستاد معین بنیاد مسکن در محل دهیاری تشکیل شده است اظهار کرد: این بنیاد نسبت به تهیه لیست و برآورد خسارات وارد شده اقدام کرده است.

وی درباره میزان خسارات برآورد شده گفت: در شهرستان لنگرود حدود ۴۰ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌کنیم که شامل خسارات زیربنایی در روستاها و شهرها نیز می‌شود و این میزان در استان با توجه به اظهارات استاندار محترم تا ۶۰ میلیارد تومان است.

نماینده دولت در لنگرود افزود: حدود ۹۰۰ واحد تجاری و مسکونی در مجموع در شهر و روستاهای شهرستان  از ۱۰ درصد تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده‌اند که کارشناسان در حال برآورد دقیق هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه ۱۵ دستگاه خودروی لودر، گریدر و … هم‌اکنون مشغول رفع مشکلات مردم هستند اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و مسئولان در حال تلاش هستند که زندگی مردم به شرایط عادی برگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه