نماینده لیست امید رشت در گفت‌وگو با 8دی:

سکوت سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار مفتضحانه است

نماینده مردم رشت سکوت سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار را مفتضحانه توصیف کرد و گفت: دولت مستکبر میانمار دست‌نشانده آمریکا است.

سکوت سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار مفتضحانه است

محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت نسبت به کشتار وقیحانه مردم میانمار واکنش نشان داد و اظهار داشت: من نمی‌دانم حقوق بشر آمریکایی دقیقاً در کجا است که باید خود را نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های نظارتی نظیر سازمان ملل متحد و شورای امنیت باید در مقابل کشتار بی‌رحمانه مسلمانان و هم نوعان واکنش نشان دهند، افزود: سازمان‌های بین‌الملل با سکوت‌های مکرر در مقابل ظلم‌های فاحش بین‌المللی روزبه‌روز خود را مفتضح‌تر می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن جنایات دولت و ارتش میانمار در مقابل اقلیت مسلمان در آن کشور گفت: دولت مستکبر میانمار دست‌نشانده‌های آمریکا است و روزبه‌روز جنایات آن‌ها نمایان می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به داعش پروری از سوی آمریکا و هم‌پیمانانشان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی داعش را به وجود آورد و اکنون دست‌نشانده‌های خودشان دامانشان را گرفته است.

حسنی با اذعان به اینکه خداوند مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند، افزود: در هیچ جا ظلم باقی نخواهد ماند و روزی صدای مظلوم دامن مستکبران و مظالمان جهانی را به آتش خواهد کشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه