خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرمانده سپاه قدس گیلان:

انقلابی کسی است که برای فقرا و مستضعفین کار می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بعد از ۳۸ سال هنوز افرادی خانه و کار ندارند گفت: امروز انقلابی کسی است که برای فقرا و مستضعفین کار کند.

انقلابی کسی است که برای فقرا و مستضعفین کار می‌کند

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه رودسر با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه های مقاومت در سوریه و عراق اظهار داشت: این موفقیت ها مرهون ایستادگی ملت و رهبری است.

وی افزود: کارشناسان سیاسی دنیا اعتقاد دارند منطقه خاورمیانه قلب جهان است و هر کس بخواهند دنیا را کنترل کند باید خاورمیانه را کنترل کنید و این نشان می‌دهد که کشور ما امروز چه قدرتی پیدا کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ماجرای شهادت شهید حججی ادامه داد: این شهید نشان داد که ایستادگی تک تک افراد هم می‌تواند جریانات را تغییر دهد.

عبدالله‌پور گفت: رهبر انقلاب سپاه را یک نهاد انقلابی می‌داند و از این نهاد توقع عمل انقلابی دارد و انقلابی‌گری به هیاهو و نزاع و کشمکش و عنوان های سیاسی نیست.

وی با اشاره به شاخص‌های انقلابی‌گری اظهار کرد: امروز رهبری و مراجع مبانی اسلام اصیل را ارایه می‌کنند و ما اسلام را از روحانیت متعهد می‌گیریم. ما از فقر بیزاریم و ما امروز بعد از ۳۸ سال از انقلاب هنوز مستضغفینی داریم که خانه ندارند و مردم در اشتغال دچار مشکل هستند و امروز انقلابی کسی است که برای فقرا و مستضعفین کار می کند.

فرمانده سپاه گیلان تأکید کرد: امروز انقلابی کسی است که دلش از بیکاری جوانان به درد می آید و هر کس می خواهد انقلابی باشد باید کار کند و امروز شعار ضرورت ندارد.

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی یکی از مبانی اصلی انقلابی است گفت: ما امروز نباید نسبت به مسلمانان میانمار بی توجه باشیم و در این همدردی برای ما تفاوتی بین شیعه و سنی نمی کند. ما طرفدار مستضعفین هستیم.

عبدالله پور با بیان اینکه هدف گیری آرمان های انقلاب و همت بلند داشتن را از دیگر شاخص های انقلاب دانست و افزود: خیلی از ماها در مسیر مبارزه خسته می‌شویم و می‌گوییم انقدر شعار مرگ بر اسرائیل و انگلیس ندهیم. اینها کم آورده‌اند و دیگر انقلابی نیستند. همت باید در راه آرمان‌های انقلاب کوتاه باشد. برداشتن اسرائیل از روی نقشه آرمان انقلاب است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: امام فرمود اسرائیل غده سرطانی است و باید حذف شود و هر کس از این کوتاه آمد دیگر انقلابی نیست و امروز ما در مرز اسرائیل  منتظر فرمان رهبری هستیم.

وی افزود: انقلابی همت بلند دارد و در نبرد فرهنگی با آمریکا که جهان را به نابودی کشانده است پیروز می شود.

عبدالله پور با اشاره به ساخت چند هزار مسجد در آمریکا گفت: این مقدار مسجد نشان می دهد که تمدن اسلامی در مقابل دشمن مهاجم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تنها راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی است اظهار کرد: بیگانگان مشکل ما را حل نمی کنند همانطور که هیچ کشوری به داد مسلمانان میانماری نمی رسد و دشمن تا همه ما را برده خود نکند بیکار نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه دفاعی استقلال کامل داریم و اگر تمام دنیا جمع شود کاری نمی تواند بکند افزود: آمریکایی ها در خلیج فارس بیش از ۸۰ ناو و ناوچه دارند اما التماس می کنند که کاری به آنها نداشته باشیم. این حکومت ساقط خواهد شد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه ایران می تواند ۴۰۰ میلیون جمعیت داشته باشد اما به دلیل عدم اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نتوانسته است استقلال اقتصادی بدست بیاورد گفت: منافقین اعتراف می کردند که مردم ما را شکست دادند و همین مردم جنگ را تمام کردند و اگر اقتصاد هم می خواهد مستقل باشد باید مردم باید بیایند وارد اقتصاد شوند.

فرمانده سپاه گیلان ادامه داد: باید ساختارهای زائد سر راه فعالیت اقتصادی مردم برداشته شود تا بتوانند اقتصاد کشور را نجات دهند.

وی تقوای دینی و سیاسی را از دیگر مشخصه های انقلابی گری عنوان کرد و گفت: تهمت و دروغگویی در هر کس باشد آن فرد انقلابی نیست. یک انقلابی برای کنار زدن مخالفان دست به دروغگویی و تهمت زنی نمی زند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه