کانون ازدواج آسان در املش راه اندازی شد

کانون ازدواج آسان بنت الرسول(س) به منظور تسهیل در ازدواج جوانان با حضور مسوولان محلی در شهرستان املش افتتاح شد.

کانون ازدواج آسان در املش راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار املش ما ، مسوول کمیته بانوان فرمانداری املش در مراسم افتتاحیه این کانون گفت: راه اندازی کانون ازدواج آسان در این شهر  باهدف حل مشکلات جوانان در زمینه ازدواج خواهد بود

اکرم پاکزاد افزود:امیدواریم با راه اندازی این کانون خیران شهرستان کمک های خیرخواهانه خود را به سمت ازدواج جوانان سوق دهند تا فرهنگ سازی درستی برای ازدواج آسان در جامعه صورت گیرد.

وی  با قدردانی از مادر شهیدان بلوک که با اهداء ۵۰میلیون ریال جهت راه اندازی این کانون همکاری بسیار بزرگی داشته است خاطرنشان کرد: خطبه  عقد و فیلم براداری مراسم جوانانی که در این کانون تشکیل خانواده می دهند به صورت رایگان خواهدبود.

معاون فرماندار املش در ادامه مراسم افتتاح کانون ازدواج آسان گفت: تاسیس این نوع کانون ها و حضور خیران در آن به جوانانی که شرایط ازدواج دارند کمک می کند تا با کمترین هزینه این سنت حسنه را به درستی انجام دهند.

اسماعیل حسن زاده  افزود: باید جوانان ما زندگی حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع)  را الگوی زندگی خود قرار دهند و با مهربانی که در زندگیشان

نهادینه می کنند به استحکام خانواده خویش کمک کنند چنانکه دین اسلام هم این موارد را توصیه کرده است.

وی مهریه های سنگین ازدواج بعضی از خانواده ها را یک مانع برای انجام این سنت حسنه نام برد که شرایط زندگی بهتر را برای جوانان سخت می کند.
در پایان این مراسم مادر شهیدان بلوک پس از  خطبه عقد دو زوج عروس و داماد هدایای ویژه ای به آنها داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه