بیانیه بسیج دانشجویی گیلان؛

وزارت خارجه برای حمایت از مسلمانان میانمار اقدام عملی انجام دهد

از دولت و نهاد های امدادی و دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا در راستای کمک به آوارگان میانمار اقدامی عملی انجام دهند.

وزارت خارجه برای حمایت از مسلمانان میانمار اقدام عملی انجام دهد

به گزارش ۸دی، قرارگاه عملیات فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در ارتباط با جنایات دولت و ارتش مرکزی میانمار علیه مسلمانان منطقه راخین این کشور بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در دورانی که مدعیان حقوق بشر لب را فروبسته و علی‌رغم دیدن تمام جنایات ارتش و حکومت مرکزی میانمار(برمه) هیچگونه عکس‌العملی نشان نمی دهند، باید لب گشود و علیه مزدوران استکبار جهانی فریاد عدالتخواهی سرداد.

از دولت و نهاد های امدادی و دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم تا در راستای کمک به آوارگان میانمار اقدامی عملی انجام داده و خود را درگیر بروکراسی با سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل نکنند که موجب اتلاف وقت است به این دلیل که مجامع بین المللی همان کشورهایی هستند که پشتیبان این عمل وقیح و غیرانسانی اند که اگر نبودند فریاد حقوق بشرشان گوش هفت آسمان را کَر کرده بود.

از دولت های ترکیه و مالزی که در راستای کمک به آوارگان میانماری اقدامات عملی از قبیل پیگیری وضعیت و دادن پناهندگی به آوارگان را انجام داده اند بسیار تشکر کرده و از تمام جامعه جهانی و علی الخصوص امت واحده اسلامی درخواست کمک و همراهی با آوارگان را داریم.

از امام مظلومان و مستضعفان جهان امام خمینی(ره) آموختیم که تا ظلم است باید جنگید و علیه ظالمان این دنیای خاکی ایستاد و اعلام برائت کرد و ما جمعی از دانشجویان کشور عزیز ایران حرکت دولت و ارتش مرکزی میانمار را در کشتار عظیم مردم مسلمان روهینگیا و سایر نقاط این کشور را محکوم می کنیم.

در آخر ما دانشجویان مسلمان و تمام مسلمانان جهان این عقیده و آرمان را داریم که سرانجام فرمانروایان زمین مستضعفان خواهند بود و به همین دلیل خواستار صبر، بردباری، شکیبایی، و اتحاد هر چه بیشتر آنان در مقابل سختی ها و جورها هستیم.

امید است که ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) هر چه عاجل تر رقم بخورد، ان شاءالله

لینک امضای الکترونیکی برای تأیید این بیانیه:
https://www.petitions24.com/myanmar_crime#form

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه