ساعتی قبل رخ داد؛

شهادت عبدالخالق فرزادیان فرمانده عملیات پلیس آگاهی یاسوج

در درگیری مامورین پلیس آگاهی یاسوج با سارقین مسلح رئیس دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی یاسوج سروان عبدالخالق فرزادیان از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهادت عبدالخالق فرزادیان فرمانده عملیات پلیس آگاهی یاسوج

به گزارش ۸دی، پایگاه اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد  ساعتی قبل مورخه ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ در درگیری مامورین پلیس آگاهی یاسوج با سارقین مسلح رئیس دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی یاسوج سروان عبدالخالق فرزادیان از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ۸دی به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد،در این درگیری که در روستای شامبراکان از توابع شهرستان گچساران رخ داد.

سروان عبدالخالق فرزادیان از ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد در درگیری با سارق فراری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران نیروی انتظامی عصر امروز برای دستگیری  این سارق مسلح فراری به روستای شامبرکان  گچساران اعزام شدند.
سردار مهدی انصاری افزود:ماموران موفق شدند او را در مخفی گاهش دستگیر کنند که حین انتقال، وی با همدستی چند نفر از دوستان و خانواده‌اش با شلیک گلوله  به یکی از افسران نیروی انتظامی استان از ناحیه سر وی را مجروح کردند که پس از انتقال به بیمارستان دوگنبدان به شهادت رسید و قاتل نیز متواری شده است.
وی گفت: این مجرم سابقه دار سال گدشته دستگیر و به زندان افتاد اما با همکاری دوستانش  حین انتقال به بیمارستان موفق به فرار شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
از استان فارس
یاد این شهید بزرگوار و مدافع امنیت وطن گرامی باد.
در حاشیه