در الگیلانو رخ داد؛

پیروزی ملوان بر سپیدرود لیگ برتری / ملوان در جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی

یکی از حساس‌ترین مسابقات فوتبال در کشور عصر امروز بین تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شد.

پیروزی ملوان بر سپیدرود لیگ برتری / ملوان در جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی

به گزارش ۸دی، یکی از حساس‌ترین مسابقات فوتبال در کشور در جام حذفی عصر امروز بین تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به وقت اضافه کشیده شد.

تا پایان نیمه اول این مسابقه، ملوان بندر انزلی با تک گل پژمان نوری از سپیدرود لیگ برتری پیش افتاد اما سپیدرود در دقیقه ۸۸ با یک ضربه پنالتی که توسط حسین ابراهیمی زده شد بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

در وقت اضافه اول(بابک مرادی از روی ضربه پنالتی) و دوم (نقدی پور) ملوان موفق شد ۲ گل دیگر به سپیدرود بزند و این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع ملوان لیگ یکی به پایان برسد.

به این ترتیب، تیم ملوان به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

سرمربیان دو تیم سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی پیش از بازی تیم‌ شان در جام حذفی از پیروزی برابر یکدیگر گفتند.

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران، در این نشست سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: با پیروزی در بازی فردا  عیدی خوبی به هواداران خواهیم داد.

علی نظرمحمدی افزود: یک بازی بسیار مهم در مقابل تیم همشهری خود خواهیم داشت و امیدوارم از این دربی مردم ایران لذت ببرند.

وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود تمرینات ایده آلی را سپری کرده است اظهار داشت: امیدوارم  بارش باران در بازی کم باشد تا بتوانیم بازی با کیفیتی را مقابل تیم فوتبال ملوان ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه سپیدرود ۲ تذکر جدی از کمیته انضباطی از پیش دریافت کرده است به هودادران توصیه کرد: هواداران فقط خودشان را تشویق کنند زیرا در صورت تخلف تماشاگران در این دیدار ،سپیدرود در مسابقات لیگ برتر باید بازی بعدی خود را بدون تماشاگر برگزار کند.

همچنین سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در این کنفراس گفت:برای برد و دفاع از حیثت فوتبال انزلی  به رشت خواهیم آمد.

نادر دست نشان با اشاره به اینکه در چند روز اخیر شیطنت یکی از خبرنگاران باعث نقل قولی از طرف من شده بود  که تیم ملوان با تیم امید خود به میدان خواهد رفت ،افزود: ما با تمام قوا به میدان خواهیم آمد و امیدوارم مردم شاهد یک بازی جذاب باشند.

وی از این بازی اظهار امیدواری و تصریح کرد: امیدارم علاوه بر ارائه یک بازی پرشور و سالم شاهد رقابت خوبی بین دو همشهری باشیم.

مسابقه دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی از مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی کشور ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه