مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد + حواشی و گزارش تصویری

جبار کوچکی نژاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی هم از افرادی بود که به مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی گیلان نرفت.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد + حواشی و گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از حواشی خاصی برخوردار بود که بخشی از آن در ذیل آمده است:

در این مراسم رضا علیزاده رسما به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان منصوب شد.

این مراسم بدون حضور شخص تودیع شده یعنی امید عزیزی مدیرکل سابق این سازمان برگزار شد و طبق شنیده های موثق وی را به این مراسم دعوت نکردند.

مهرداد لاهوتی و ناصر عاشوری دوتن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

جبار کوچکی نژاد رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی هم از افرادی بود که به مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی گیلان نرفت.

دو میکروفونی که برای سخنرانی آماده کرده بودند را با چسب نواری به یکدیگر متصل کردند.

سالن (پژوهشکده تعلیم و تربیت) محل برگزاری این مراسم مملو از جمعیت بود و تعدای از مدعوین به صورت ایستاده نظاره گر مراسم بودند.
کمبود  فضا باعث شد تعدادی از مدعوین در بیرون در ساختمان پژوهشکده به بحث و گفتگو بپردازند.
جمعیت بسیار زیاد و ظرفیت اندک سالن باعث شد تعدادی از پرسنل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گیلان صندلی های خود را به نفع مهمانان خالی کنند.
مجری برنامه خطاب به محمد احمدی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان از نبود سالنی مخصوص سازمان میراث فرهنگی استان انتقاد کرد و گفت: این جای تاسف است که سازمانی که متولی فرهنگ در استان است از داشتن یک سالن مخصوص به خود محروم است.
با توجه به اینکه مراسم اندکی با تاخیر شروع شد و اینکه زمان آغاز برنامه مراسم به اذان ظهر به افق رشت نزدیک بود، ابتدا مسئولان و سخنران حاضر در مراسم برای سخنرانی باهم تعارف کردند و در انتها همه به سخنرانی پرداختند.
سخنران آخر این مراسم مهمان اصلی برنامه مرتضی رحمانی موحد معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور بود که پس از رفتن پشت تریبون از صحبتهای بیش از اندازه مجری برنامه انتقاد کرد و گفت: در این مراسم مجری بیش از همه صحبت کرد.
لازم به ذکر است که این مراسم قرار بود صبح روز چهارشنبه برگزار شود که با یک روز تأخیر برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید محمد.فومنی
خوبه حداقل نماینده محترم فومن که [...] نتونست راه پیدا کته به این سمت حضور پیدا کرد!!!!!!!
عاشق
با سلام خدمت جناب علیزاده محترم و تبریک انتصاب به جای شما. بر خود لازم میدانم که عکسی یادگاری خدمت شما تقدیم کنم http://i8.tinypic.com/6d1wl6a.jpg
در حاشیه