نماینده مردم رودبار در گفت‌وگو با 8دی:

همه مردم و مسئولان نسبت به نقض عهد برجام از سوی طرف مقابل ایران متحد و هماهنگ هستند

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌ نقدهای نظام جمهوری اسلامی به رفتار طرفین ایران در برجام گفت: مردم و قوا از هماهنگی و یکپارچگی مطلوبی در مقابل بدعهدی‌های و نقض های برجام از خود نشان می‌دهند.

همه مردم و مسئولان نسبت به نقض عهد برجام از سوی طرف مقابل ایران متحد و هماهنگ هستند

 

منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رودبار برجام را برنامه‌ای مورد حمایت ملت و رهبری برشمرد و اظهار داشت: گروهی که برای برجام فعال شدند مورد حمایت مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اقدامات ایران در برجام و نداشتن نقصی در اجرای آن افزود: کاری که در حوزه برجام تصویب و به مرحله اجرا گذاشته شد ایران را سربلند کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نقض برجام را از سوی کشورهای طرف مقابل ایران نسبت داد و گفت: کشور، نظام و مقام معظم رهبری در مقابل با نقض عهد برجام منتقد هستند و یقیناً حرف برای گفتن دارند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به اینکه همه نظام در رابطه با برجام نظیر دولت، مجلس و مردم با هم هماهنگ هستند، بیان کرد: هر رفتاری از سوی طرفین ایران در برجام در مقابل با ملت ایران انجام شود یقیناً ایران نیز گزینه‌هایی برای ارائه کردن دارد و آن را پیش می‌کشد.

جمالی رفتار ایران را در برجام هوشمندان و معقولانه توصیف کرد و گفت: اقدامات ایران در مقابله با نقض عهدهای برجام، به‌اندازه و در راستای تحقق بخشی به منویات رهبری و خواسته مردم خواهد بود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برجام نقطه‌ای است که قوا و مردم از هماهنگی و یکپارچه‌ی خاصی در مقابل آن از خود نشان می‌دهند، تصریح کرد: اگر نقض عهدها ادامه پیدا کند و مقرر بشود که ایران یک تصمیم ملی در آن رابطه بگیرد یقیناً هماهنگی لازم وجود دارد و هیچ نیروی توان مقابله با عزم ملت ایران را ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کاش هماهنگ نبودند. ظاهرا در اینکه عکس العمل مناسبی نشان ندهند هماهنگ شده اند.آقای صالحی رییس سازمان انرژی اتمی گفته است اگر امریکا از برجام خارج شود و اروپا بماند ما هم به برجام پایبند می مانیم! برجام را ایرادهای متعدد بر کشور تحمیل کردند و به انتقاد هیچ کس گوش ندادند،تعهدات ایران را سریعا اجرا کردند و در مقابل تحریم های پسابرجامی و نقض عهدهای امریکا فقط حرف زدند.الآن هم می گویند اگر کدخدا از برجام خارج شود ما می مانیم. این یعنی آوردن برجام به هر قیمتی و حفظ آن نیز به هر قیمتی.
در حاشیه