آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای آغاز سال تحصیلی جدید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تأکید برتعمیر ، تعویض و شارژ دستگاه های موجود در پارک های راهنمایی و رانندگی گفت : با توجه به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای تحصیلی ، دانش آموزان باید شناخت بهتری نسبت به مسائل حمل و نقل و ترافیک داشته باشند .

آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش ۸دی نیوز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در استانداری گیلان با اشاره به ایام بازگشایی مدارس و پایان دور دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد : در این ایام فرمانداران همکاری های لازم را با اداره کل و شهرسازی و آموزش و پرورش در زمینه مسائل ترافیکی انجام می دهند .
محمد آقاجانزاده ادامه داد : همچنین فرمانداران نسبت به برگزاری جلسه شورای ترافیک با محوریت بازگشایی مدارس و بهبود امکانات حمل و نقل عمومی و اتخاذ تصمیمات لازم برای جلوگیری ازدحام ترافیکی ۱۵ روز اول مهر اقدام کنند .
وی با اشاره به اقدامات اولیه انجام شده در سالهای اخیر در رابطه با نصب دوربین های پلاک خوان و جلوگیری از بی نظمی های موجود ترافیکی در شهر رشت تأکید کرد : شهرداری رشت نصب و راه اندازی این دوربین ها را به سرعت پیگیری کند .
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان  با تأکید برتعمیر ، تعویض و شارژ دستگاه های موجود در پارک های راهنمایی و رانندگی گفت : با توجه به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس و افزایش سفرهای تحصیلی ، دانش آموزان باید شناخت بهتری نسبت به مسائل حمل و نقل و ترافیک داشته باشند .
آقاجانزاده ادامه داد : شهرداران نیز نسبت به ایمن سازی محل تردد مدارس تدابیر لازم را اتخاذ می کنند .
وی با تاکید برکاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته، در ÷نج ماهه ابتدای امسال ۱۶ درصد تلفات جاده ای کاهش یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه