معاون علوم پزشکی گیلان:

برخی کارکنان علوم پزشکی گیلان مطالبات یک‌سال اخیر خود را دریافت نکرده‌اند‌‌

معاون علوم پزشکی گیلان گفت: برخی از کارمندان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نزدیک به یکسال است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند‌.

برخی کارکنان علوم پزشکی گیلان مطالبات یک‌سال اخیر خود را دریافت نکرده‌اند‌‌

به گزارش ۸دی، جمشید محمدی ظهر امروز در جشن تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اظهار داشت: امسال در برگزاری مراسم روز کارمند در دانشگاه علوم پزشکی روش جدید در پیش گرفته شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به عدم وجود دبیرخانه برای رصد کردن کارمندان نمونه در دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بیان داشت: قطعاً بسیاری از نیروهای شایسته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان شناسایی نشدند.

محمدی با اشاره به اینکه افرادی که از آنها تقدیر می‌شود از لیست تقدیر شوندگان و انتخاب شدن به‌عنوان کارمند نمونه در سال بعد خط می‌خورند گفت: باید فرآیندی در نظر گرفته شود که کارمندان نمونه به نحوی تشویق شوند که نمونه بمانند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار کارمند در دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور دارد بیان داشت: کارمندانی که با تمام وجود خدمت می‌کنند نیاز به دیده شدن و تشویق دارند.

وی با اشاره به اینکه زندگی کارمندان وابسته به حقوق ماهیانه‌ای است که دریافت می‌کنند ابراز داشت: کارمندان برخی از بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان نزدیک به یکسال است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند‌.

محمدی با بیان اینکه جامعه توقع زیادی از کارمندان دارد اعلام داشت: باید مشکلات این قشر بنا به  کارکرد و وظیفه آن‌ها برطرف شود و ریاست دانشگاه علوم پزشکی با جدیت تمام به‌دنبال پرداخت مطالبات کارمندان خود است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه