رئیس اداره گاز شاندرمن:

تمام قطعی ها بر اساس قانون بوده/ ۹۹ درصد شاندرمن را گازرسانی کرده ایم / عده‌ای چون بدهی دارند معترضند

رئیس اداره گاز شاندرمن گفت: همانطور که مردم درخواست پیگیری مطالباتشان را دارند دولت هم در مورد دریافت مطالباتش از ما انتظار دارد.

تمام قطعی ها بر اساس قانون بوده/ ۹۹ درصد شاندرمن را گازرسانی کرده ایم / عده‌ای چون بدهی دارند معترضند

به گزارش ۸دی، علیگل پارسا رئیس اداره گاز بخش شاندرمن در گفتگو با ماسال نیوز در واکنش به انتشار خبر اعتراض شماری از دهیاران و شوراهای بخش در خصوص عملکرد این اداره به ماسال نیوز گفت: در ابتدا از مردم عزیز بخش شاندرمن به واسطه همکاری با این اداره تشکر می‌کنم. همانطور که مردم عزیز از بنده درخواست پیگیری حق و حقوق و مطالباتشان را دارند دولت هم در مورد دریافت مطالباتش از ما انتظاردارد. بنده باید مطالبات بیت المال را دریافت و به محل مشخص شده پرداخت کنم.

 

وی افزود: هر چند این نامه به نام مردم مطرح شده اما تعداد اندکی از شوراها و دهیاران بخش بوده اند که به دلایل شخصی به نام مجموعه دهیاران و شوراها و مردم مطرح شده است.. نباید شوراها به اسم مردم چیزی را بنویسند و از این شرایط سو استفاده کنند. سوال من این است که آیا بخش، مسئول ندارد که آقایان نامه بزنند؟ آیا با بخشداری و فرمانداری هماهنگ کرده اند؟
رئیس اداره گاز شاندرمن عدم پرداخت بهای گاز مصرفی از سوی تعدادی از مشترکین را عامل اصلی مباحث مطرح شده دانست و گفت: فردی هست که ۸ دوره یعنی ۸ تا ۴۵ روز هزینه گازش را نداده است. خب ما چه کار باید بکنیم؟ تا حدی میتوانیم همکاری کنیم بعد از آن باید بر اساس قانون رفتار شود.

 

پارسا با انتقاد از ادعای مطرح شده اظهار داشت: آیا من می روم دم در مردم فحاشی میکنم؟ یا اینکه من بر اساس قانون گاز مشترکی که هزینه اش را نداده را قطع میکنم بعد آن فرد می آید در اداره دعوا راه می اندازد؟ گرفتاری من این است.
رئیس اداره گاز شاندرمن ادعاهای مطرح شده درباره وی را وارونه نمایی محض دانست و تاکید کرد: بر اساس قانون گاز مشترک را قطع میکنم می آید میگوید وصل کن میگویم نمی شود می گوید غلط میکنی! خب حق با کیست؟

وی ادامه داد: عملکرد من در طول سالهایی که در شاندرمن بوده ام گواه عدم صحت ادعاهای این دوستان است. از سال ۸۱ که گاز به شاندرمن آمد تا سال ۹۰ کلا ۳۱۰۰ مشترک داشتیم اما از سال ۹۰ که من آمدم تا اکنون تعداد مشترک ها تقریبا دو و نیم برابر شده است.
پارسا خاطر نشان کرد: شاندرمن الان شهر سبز است. یعنی ۹۹ درصد بخش گازدار است و تنها روستای پنگاپشت باقی مانده است که آن هم در دستور کار است. اگر این روستا هم تکمیل شود شاندرمن به طور ۱۰۰ درصد تحت پوشش گاز قرار می گیرد. خب این عملکرد نیست؟
وی افزود: اگر من کار نمی کردم این اتفاقات خوب در شاندرمن رخ می داد؟ چرا پیش از مسئولیت من در اداره این کار نشد؟ طبیعتا پافشاری ها و پیگیری های ما برای احقاق حقوق مردم شاندرمن موثر بوده است.

پارسا امضا کنندگان صورتجلسه اعتراضی را غالبا بدهکاران به اداره گاز دانست و تصریح کرد: چرا از میان ۷۴۶۰ مشترکی که اکنون در بخش شاندرمن داریم تنها همین تعداد افراد امضا کرده اند؟ چون آقایان خودشان بدهکار اداره هستند.
وی ادامه داد: مسجد جامع شاندرمن قریب یه ۱ سال هزینه گاز خانه عالم را پرداخت نکرده بود بارها این موضوع به اطلاعشان رسانده شد اما توجهی نشد. این پول گاز بیت المال است. طبیعتا آخرین کار بر اساس قانون قطع گاز است. یا شهردار شاندرمن از سال ۹۰ تا کنون هیچ پول گازی پرداخت نکرده است. حالا که گازشان را پس از سالها قطع کردیم صورتجلسه امضا می کنند.

 

پارسا در خصوص قطع گاز به صورت شبانه گفت: به هیچ وجه گاز به صورت شبانه قطع نشده است. ما تنها در ساعات اداری قطع گاز بر مبنای قانون را داریم. نه تنها در ساعت شب بلکه حتی در روزهای تعطیل و خارج از ساعات اداری قطع گاز نداریم. در این مواقع تنها اخطاریه را ابلاغ میکنیم.
رئیس اداره گاز شاندرمن در پایان گفت: اداره کل می گوید من فلان متر مکعب گاز به شما تحویل دادم چرا پولش را واریز نمی کنید؟ طبیعتا ما باید مطالبات را وصول کنیم. من فکر میکنم مشکل تنها پول دادن است.

 

***

گفتنی است رئیس اداره گاز شاندرمن در سال جاری از سوی بخشداری شاندرمن و فرمانداری شهرستان ماسال به طور جداگانه مورد تقدیر قرار گرفته و در روز کارمند سال جاری به عنوان کارمند نمونه اداره گاز شهرستان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه