جنگ نرم “بصیرتی عمارگونه” و “استقامتی مالک اشتروار” می‌طلبد

حجت‌الاسلام محمدیان پیام شفاهی مقام معظم رهبری خطاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور را قرائت کرد.

جنگ نرم “بصیرتی عمارگونه” و “استقامتی مالک اشتروار” می‌طلبد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور طی سخنانی در اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگا‌ه‌های سراسر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، پیام شفاهی رهبر انقلاب را به این اتحادیه قرائت کرد.

متن کامل سخنان حجت‌الاسلام محمدیان و پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب به‌شرح ذیل است:

دوستان شما در شورای مرکزی اتحادیه نامه‌ای خطاب به رهبری انقلاب نوشتند که حضرت آقا پیامی را به این همایش داشته باشند، ما آن نامه را خدمت ایشان تقدیم کردیم و ایشان پیام شفاهی حاوی چند نکته فرمودند که خدمت شما بیان کنم؛ متن این پیام به‌شرح زیر است:

سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید و از تلاش‌های جهادگونه آنان در ترویج و پاسداری از آرمان‌ها‌ی امام و انقلاب تشکر کنید و چند نکته را به آنان یادآوری کنید:

۱) در کنار تحصیل علم و دانش از فرصت جوانی برای تهذیب نفس و انس با خدا و آشنایی عمیق با معارف قرآن و اهل‌بیت (علیهم‌ السّلام) بهره ببرید.

۲) شما افسران جوان جنگ نرم هستید و عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید.

۳) نظام سلطه را با تمام ابعاد و لایه‌هایش بشناسید و اهداف و راهبردهای واقعی آن را تحلیل کنید و برای رویارویی با آن تمام ظرفیت‌های خودتان را به کار گیرید و در این مسیر به وعده‌های خداوند اطمینان داشته باشید.

۴) تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد؛ اصول و ارز‌ش‌های عقیدتی و معنوی خودتان را در قالب تشکیلات حفظ و بر صمیمیت و همدلی بین اعضا تأکید کنید.

۵) افقهای روشنی در مقابل شما جوانان قرار دارد، این کشور و انقلاب با دست پرتوان شما آینده‌ای امیدبخش در پیشِ‌رو خواهد داشت؛ بر تلاش‌های خود بیفزایید و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی از هم‌دیگر سبقت بگیرید.

این پیامی بود که ایشان گفتند که خدمت شما عرض کنم.

در ادامه نیز دانشجویان با سر دادن تکبیر، آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب که مقام معظم رهبری نیز بر آن تأکید داشتند، اعلام کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه