جلسه کمیته فنی پیاده سازی سرویس های الکترونیکی در دستگاه های اجرایی

هاشم نیا اظهار داشت : با پیاده سازی دولت الکترونیکی خواهیم توانست به منظور تأمین نیازهای مردم بسیاری از خدمات را با سهولت و سرعت به آنان ارائه دهیم .

جلسه کمیته فنی پیاده سازی سرویس های الکترونیکی در دستگاه های اجرایی

 به گزارش ۸دی نیوز، مهندس هاشم نیا در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای پروژه دولت الکترونیک در استان اظهار داشت : گیلان نخستین استانی است که طرح دولت الکترونیک را با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می کند .

وی افزایش کیفیت ارائه خدمات را از جمله ویژگی های اجرای طرح دولت الکترونیک دانست و خاطرنشان کرد : کاهش هزینه ارائه خدمات ، جلوگیری از تخلفات ، اشتغالزایی از جمله مزایای اجرای پروژه دولت الکترونیک در استان بشمار می رود که تمامی مدیران باید با تمام توان خود در جهت تحقق این مهم اقدام کنند .

هاشم نیا در ادامه سخنان خود اظهار داشت : با پیاده سازی دولت الکترونیکی خواهیم توانست به منظور تأمین نیازهای مردم بسیاری از خدمات را با سهولت و سرعت به آنان ارائه دهیم .
وی همچنین از صدور کارت هوشمند ملی در استان خبر داد و افزود : اجرای طرح کارت هوشمند ملی با استفاده از امکانات و سرمایه بخش خصوصی در استان گیلان اجرایی می شود.

کیهان هاشم نیا حذف مدارک کاغذی برای احراز هویت، امکان ارایه خدمات الکترونیک توسط دستگاه های اجرایی استان، ایجاد شفافیت، امنیت، اعتماد و تعامل بیشتر در مردم برای استفاده از خدمات الکترونیکی را از جمله مزایای طرح صدور کارت ملی هوشمندعنوان کرد .

در ادامه این جلسه کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برلزوم همکاری تمامی مدیران در اجرای طرح دولت الکترونیک در استان تأکید کرد و افزود : پیاده سازی طرح دولت الکترونیک در استان از جمله مأموریت های مهم دستگاههای اجرایی بشمار می رود که تمامی مدیران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند .

در ادامه این جلسه متقی طلب رئیس پارک علم و فناوری استان اظهار داشت : تاکنون در راستای اجرای پروژه دولت الکترونیک در استان خدماتی از قبیل تجمیع قبوض آب ، برق ، گاز و مخابرات ، مدیریت اطلاعات بیمارستان HIS و سیستم تصویربرداری الکترونیکی ، صدور کارت هوشمند ملی ، ارائه خدمات بیمه سلامت شناسایی گردیده است .

در ادامه این جلسه هریک از مدیران دستگاههای خدمات رسان گزارشی از آخرین اقدامات خود در جهت تحقق طرح دولت الکترونیک در استان ارائه کردند و با رهنمود و دستورات استاندار گیلان تصمیمات لازم در هربخش اتخاذ شد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه