آیا پادشاه می رود؟

تری گیبسون: احتمال جدایی مسی از بارسلونا وجود دارد؛ آن اتفاق یک کودتا خواهد بود

به اعتقاد تری گیبسون، کارشناس شبکه اسکای، احتمال جدایی لیونل مسی از بارسلونا وجود دارد.

تری گیبسون: احتمال جدایی مسی از بارسلونا وجود دارد؛ آن اتفاق یک کودتا خواهد بود

اسکای گزارش می دهد: در ماه جولای، مسی برای تمدید قرارداد خود با بلوگرانا به توافق رسید ولی هنوز که هنوز است، این قرارداد را امضا نکرده است. در حالی که قرارداد فعلی او با آبی و اناری ها در تابستان آینده به پایان می رسد، از همین حالا گمانه زنی هایی در مورد آینده این بازیکن مطرح شده است. گیبسون نظر خود در مورد این ماجرا را این گونه بیان می کند:

همیشه فکر می کردم که لیونل مسی همانند آندرس اینیستا و ژاوی بخش اعظمی از زندگی حرفه ای خود را در بارسلونا سپری خواهد کرد. سال ها برایم سخت بود که تصور کنم آیا کسی می تواند مسی را از بارسلونا جدا کند یا خیر ولی حالا شاهد حضور تیم هایی همچون منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هستیم. حالا که یک سال از قرارداد او باقی مانده، به این حقیقت رسیده ام. فکر می کنم قرارداد پیشنهادی جدید، سالیانه ۲۴ میلیون یورو ارزش خواهد داشت ولی اگر او به شکل بازیکن آزاد در دسترس باشد، بارسلونا ضعیف جلوه داده خواهد شد.

گیبسون با بدبینی به احتمال تمدید قرارداد مسی با بارسلونا ادامه داد:

باید دید آیا پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی می توانند مسی را پس از پایان یافتن قراردادش به خدمت بگیرند، آن هم در بازاری که بازیکنان فعلی ۱۰۰، ۱۵۰ یا ۲۰۰ میلیون یورو می ارزند. می دانم که او حالا ۳۰ ساله است ولی از دید منزلت و این که جذب بازیکنی همچون او می تواند چه چیزی را برای یک باشگاه به ارمغان بیاورد، آن یک کودتای واقعی خواهد بود. تنها بحث تجاری در میان نیست؛ مسئله ۵۰ بازی در فصل و ۵۰ گل در هر لیگی که او به آن برود است. فکر نمی کردم چنین چیزی رخ دهد ولی اینک فکر می کنم که شاید چنین شود.

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه