در دهستان دهسر بخش کیاشهر؛

آبی که پس از حضور مسئولان نیز گل‌آلود ماند

گله مندی مردم دهستان دهسر از وضعیت آب شرب آلوده و حل نشدن وضعیت آن پس از گذشت ۹ روز از قول مسئولین.

آبی که پس از حضور مسئولان نیز گل‌آلود ماند

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛همزمان با افتتاح پروژه نصب ترانس برق و نصب ضعف برق در دهستان دهسر از توابع بخش کیاشهر مردم منطقه با در دست داشتن بطری آب با رنگ و ظاهری عجیب نزد فرماندار رفتند و با ارائه توضیحاتی از وی خواستند تا به وضع موجود رسیدگی کند.

فرماندار نیز موضوع و مشکل را با بخشدار بخش کیاشهر مطرح و از وی توضیحاتی خواست .از شواهد پیدا بود بدلیل عدم اطلاع رسانی  دهیار و شورای دهستان و نیز مقاومت و ممانعت آنها از مطرح شدن مشکل به مسئولین مشاهده وضعیت آب برای همه مسئولین تازگی داشت.

بخشدار کیاشهر با استناد به حرف رییس آب و فاضلاب روستایی شهرستان مشکل را حل شده اعلام کرد خود رییس آب و فاضلاب روستایی به اهالی اطمینان خاطر داد که  تا روز بعد مشکل رفع خواهد شد و این مطلب  را چندین بار تکرار کرد .

با پیگیری های خبر نگار آستان خبر از وضعیت آلودگی و البته قطع آب روستایی دهستان دهسر مشخص شد به مدت سه روز پس از حضور مسئولین در دهستان دهسر مردم منطقه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ عصر با قطعی اما با بهبودی نسبی آب مواجه بودند اما بعد از آن آش همان و کاسه همان.

به گفته مردم منطقه توسط  مسئولین خانه بهداشت به آنان هشدار داده شده که حتی آب جوشانده شده را مورد استفاده قرار ندهند..

تصویر زیر بعد از گذشت ۹ روز از قول مسئولین به بهبود وضعیت آب شرب مردم دهستان دهسر می باشد که مشکل همچنان به قوت خودش باقی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه