با همکاری سازمان حمل و نقل شهرداری؛

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک لاهیجان راه‌اندازی می‌شود + عکس

اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان لاهیجان با هکاری سازمان حمل و نقل شهرداری به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک لاهیجان راه‌اندازی می‌شود + عکس

به گزارش ۸دی، علیرضا صفرپور مدیر این مرکز در گفت‌و گو با خبرنگار «لاهیجان» گفت: این مرکز یکی از مراکز مکانیزه است که مجهز به سیستم آنلاین و سیستم دوربین پلاک خوان بوده و اولین مرکز در شهرستان لاهیجان به شمار می‌رود که با همکاری ویژه سازمان حمل و نقل شهری شهرداری لاهیجان، شورای شهر لاهیجان به زودی راه اندازی خواهد شد.
وی افزود: عملیات اجرایی این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در تابستان به پایان رسیده و بازدید نهایی و تست آزمایشی آن نیز توسط کارشناسان اتحادیه سازمان حمل و نقل کشور و اعضای ستاد معاینه فنی شهر لاهیجان با موفقیت پایان یافت.
علیرضاصفرپور ادامه داد: وسایل این مرکز از کشور فرانسه خریداری شده و حجم سرمایه گذاری برای فاز اول ۱۴ میلیارد ریال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بحث معاینه فنی بحثی بسیار مهمی است که خوشبختانه مرکز معاینه فنی لاهیجان که مستقل از نمایندگی هاست، در بحث وسعت و کیفیت جزء بهترین مراکز معاینه فنی‌ استان به شمار می رود.
مدیر مرکز معاینه فنی شهرستان لاهیجان عنوان کرد: با توجه به اینکه محور آستانه به لاهیجان جزء پرتردد ترین محورهای کشور است این مکان که در منطقه حاجی آباد قراردارد، بستر مناسبی به جهت کاهش تلفات جاده‌ای در راه‌های کشور و شهرهای داخل استان گیلان است و برای ۶ نفر در فاز اول ایجاد اشتغال نموده است.
صفرپور بیان کرد: فعالیت این مرکز روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعدازظهر و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب برای انواع خودروی سواری انجام می‌شود.
لازم به ذکر است در این مرکز تست‌های سه گانه نور، صدا، گاز، تست سی ان جی ، تست کمک فنر ترمز، جلوبندی در تعمیرگاه تخصصی این مرکز انجام می گیرد.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه