یک منبع آگاه خبر داد؛

گزینه های اصلی تصدی شهردار شاندرمن / همه چیز معطوف به نظر ائتلاف سه نفره‌ی شورا

یک منبع آگاه گفت: اگر شهبازی به عنوان شهردار انتخاب شود، کوهساری نفر ششم و عضو علی البدل، به ترکیب شورا راه خواهد یافت.

گزینه های اصلی تصدی شهردار شاندرمن / همه چیز معطوف به نظر ائتلاف سه نفره‌ی شورا

به گزارش ۸دی، با گذشت ۱۴ روز از شهریور ۹۶ و آغاز به کار شورای جدید هنوز شهردار جدید شاندرمن مشخص نشده است.

پیش از شهریور ماه گزینه های زیادی برای تصدی این مسئولیت بر سر زبان ها بود اما اکنون با گذشت دو هفته از آغاز شورای پنجم این اسامی به تعدادی اندک محدود شده است.

بررسی های خبرنگار ماسال نیوز از انتخاب شهردار در هفته جاری و یا حتی ساعات آتی خبر می دهد.

جبهه بندی شورای جدید از همان آغاز مشخص بوده و سه منتخبی که موفق شدند از ائتلاف پنج گانه به شورای پنجم راه یابند تعیین کننده شهردار آینده شاندرمن خواهند بود.

قهرمان شعبانپور، مرتضی شهبازی و حجت الله باباپور سه عضو شورای پنجم هستند که بر مبنای قول و قرارها و ائتلاف انتخاباتی در انتخاب شهردار در کنار هم خواهند ماند.

یک منبع آگاه در خصوص نظرات این سه عضو شورا به خبرنگار ماسال نیوز گفت: گزینه های جدی مطرح از سوی این سه عضو برای شهرداری شاندرمن ، مرتضی شهبازی و شیرعلی نیرومند هستند.

وی افزود: اگر شهبازی به عنوان شهردار انتخاب شود، کوهساری نفر ششم انتخابات و عضو علی البدل، به ترکیب شورا راه خواهد یافت. لذا تا زمانی که از همراهی و همکاری کوهساری با ائتلاف سه نفره اطمینان حاصل نشود، شهبازی فضای شورا را برای تصدی شهرداری خالی نمی کند.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: اگر کوهساری به ائتلاف سه نفره قول همکاری بدهد قطعا شهباری، نامزد شهرداری شده و با سه رای شهردار و از ترکیب شورا خارج می شود. در غیر اینصورت شیرعلی نیرومند گزینه ائتلاف سه نفره خواهد بود.

وی ادامه داد: البته احتمال ورود گزینه های همسوی دیگری به گزینه های مدنظر ائتلاف شهبازی-شعبانپور-باباپور غیرممکن نیست اما در شرایط فعلی بعید به نظر می رسد.

انتهای پیام/

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه