حیدریه، بازیکن تیم ملوان:

برنده دربی «ال‌گیلانو» هستیم/ عملکرد داوری در نتایج ملوان بی‌تاثیر نبوده

بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: عملکرد داور از ابتدای لیگ تا الان روی نتایج ملوان تاثیر زیادی داشت.

برنده دربی «ال‌گیلانو» هستیم/ عملکرد داوری در نتایج ملوان بی‌تاثیر نبوده

به گزارش ۸دی، وحید حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی میزان، با اشاره به شرایط تیم ملوان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. پس از تساوی برابر صبا در لیگ تمام هواسمان را معطوف به بازی‌مان در جام حذفی کردیم و برای مسابقه حساس با سپیدرود آماده می‌شویم.

وی در مورد نتایجی که ملوان در لیگ دسته اول تا پایان هفته چهارم لیگ گرفته، افزود: نتایج بدی تا امروز نگرفتیم اما باید بهتر از‌ این‌ها نتیجه می‌گرفتیم چرا که امسال ملوان واقعا تیم خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد. البته این را باید در نظر داشته باشیم اشتباهات داوری در نتایج ما بی تاثیر نبود و قطعا اگر داوری‌ها کمی عادلانه‌تر بود نتایج بهتری گرفته بودیم.

حیدریه اضافه کرد: امسال در مجموع شرایط خوبی داریم و تیم رفته رفته بهتر می‌شود. قطعا امسال با قهرمانی در لیگ ملوان را به لیگ برتر بازخواهیم گرداند.

مدافع تیم فوتبال ملوان با اشاره به دیدار حساس تیمش در جام حذفی برابر سپیدرود، تصریح‌کرد: این مسابقه دربی استان گیلان محسوب می‌شود و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است. کاملا برای این مسابقه حساس آماده هستیم و با پیروزی در این مسابقه به دور بعد جام حذفی صعود خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه