آقای روحانی! سبد کالا نخواستیم کرامتمان مهم تر است/ حراج زدن عزت مردم گیلان با عذرخواهی حل نمی شود

پیرمردی ۶۵ ساله که خود داوطلب صحبت شد گفت: این چه برنامه ریزیست که دولت انجام داده است مثلا میخواست کمک خرجی باشد، ولی با ماندن در این سرما با وجود بیماری، دو برابر این مبلغ باید پول دوا و دکتر دهیم.

آقای روحانی! سبد کالا نخواستیم کرامتمان مهم تر است/ حراج زدن عزت مردم گیلان با عذرخواهی حل نمی شود

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، این روزها سبد کالا بحث داغ محافل و مجالس مردم شده است از هر  کوچه و برزنی صدای اعتراض مردم از نحوه توزیع آن به گوش می رسد، لذا خبرنگار ۸دی نیـوز با مراجعه به مراکز توزیع سبد کالا در کلانشهر رشت نظرات شهروندان را جویا شد.

مرد میانسالی در رشت با بیان اینکه از ساعت ۸ صبح در صف مانده است و اکنون که ساعت ۱۲:۳۰ می باشد، افزود: متصدی توزیع سبد کالا اعلام کرده است که تنها برای ۵۰ نفر سبد مانده است و بهتر بود که در راستای حفظ کرامت انسانی و شخصیت اقشار آسیب‌پذیر ارائه سبد کالا، با برنامه ریزی دقیق تر و مدون تری انجام می شد.

 بهتر بود که در راستای حفظ کرامت انسانی و شخصیت اقشار آسیب‌پذیر ارائه سبد کالا، با برنامه ریزی دقیق تر و مدون تری انجام می شد.

شهروند دیگری با بیان اینکه از ساعت ۷.۳۰صبح در پشت درب فروشگاه ایستاده تا سبد کالای خود را دریافت نماید بیان کرد: اکنون ساعت از ۱۲ گذشته و ما همچنان منتظر هستیم.

 sabade-kala

وی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که شأن ملت و مردم ماندن در صف‌های طولانی نیست.

پیرمردی ۶۵ ساله با مشاهده خبرنگار ۸دی نیوز، خود داوطلب صحبت شد و با تاکید بر خبرنگار ما، که حتما مسائل و مشکلات را دقیقا و بدون کم و کاست انعکاس دهد، قبض آزمایشش را از جیببش بیرون آورد و با بیان اینکه از ساعت ۷ صبح با وجود بیمار بودنش منتظر دریافت سبد کالا است افزود: این چه برنامه ریزیست که دولت انجام داده است مثلا میخواست کمک خرجی باشد، ولی با ماندن در این سرما با وجود بیماری، دو برابر این مبلغ باید پول دوا و دکتر دهیم.

پیرمردی قبض آزمایشش را از جیببش بیرون آورد و گفت: از ساعت ۷ صبح با وجود بیمار بودنش منتظر دریافت سبد کالا است

مریم۲۸ ساله با بیان اینکه در این سوز سرمای زمستان در زیر نگاه‌های پرسشگر مردم ، غرورمان را زیر پا گذاشته ایم تا سبدی به ارزش ۸۰ هزار تومان را دریافت کنیم افزود: چه می توان کرد که ماندن در این صف ها هدیه دولت تدبیر و امید است.

 sabad00012

محسن ساکن صومعه سرا با بیان اینکه سبد غرور برایمان مهم تر از سبد کالای دولت است، خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: آقای روحانی! سبد کالا نخواستیم کرامتمان مهم تر است.

آقای روحانی! سبد کالا نخواستیم کرامتمان مهم تر است

مرتضی۳۲ ساله با تاکید بر اینکه دولت باید در قبال توزیع نادرست سبد کالا پاسخگو باشد خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی درست بود چنین افتضاحی به بار نمی آمد؛ آقای رئیس جمهور خوب مردم را سرکار گذاشتند.

عابری که از کنار صف بلند سبد کالا عبور می کرد در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیـوز با تاکید بر اینکه انجام کار بدون تدبیر و مدیریت عواقبی جز نارضایتی و فریاد مردم را به دنبال ندارد افزود: حراج زدن عزت مردم و نگه داشتن آنها در صف های طولانی با یک عذرخواهی قابل جبران نیست.

 حراج زدن عزت مردم و نگه داشتن آنها در صف های طولانی با یک عذرخواهی قابل جبران نیست

این شهروند با تاکید بر اینکه مردم با دیدن چنین مسائلی دیگر به هیچ چیز امیدوار نمی شوند بیان کرد: ساماندهی مکان ها، فروشگاه ها و نحوه توزیع سبد کالا به صورت آبرومند کار چندان مشکلی نبود یک برنامه ریزی و اندکی صرف زمان می توانست توزیع سبد کالا را باعزت و آبرو کند.

sabadekala00001

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهادت سرا"
عرض سلام و ادب خدمت شما : "سایت شهادت سرا" سایت شهدای شهرستان رودبار،گیلان با قسمت های مختلف برای بازدید،اظهار نظر و هر گونه همکاری شما ،با بخش های متنوع در خدمت همشهریان،علاقه مندان ،خانواده های محترم شهدا و همرزمان شهدا می باشد. *صفحه اصلی http://shahadatsara.ir/ *خبرنامه:پس از ثبت نام ایمیل فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد و باید روی لینک فعالسازی کلیک کنید. http://shahadatsara.ir/newsletter * تصاویر و عکس های شهدای گرانقدر شهرستان رودبار http://shahadatsara.ir/category/specials/about-martyrs/pictures * تقویم شهدا،ماه تول ،ماه شهادت و سال شهادت شهدا :در این به تفکیک شهدایی که در این ماه متولد یا به شهادت رسیده اند و سال شهادت مشخص شده است. http://shahadatsara.ir/calendar-of-the-martyrs * شهدای بخش ها و مناطق مختلف شهرستان رودبار مشخص شده اند. http://shahadatsara.ir/martyrs-sectors *آثار شهدا: در این بخش وصیت نامه،دست نوشته،طراحی،یا هر گونه اثری که از شهدا باقی مانده،به نمایش در می اید. http://shahadatsara.ir/category/0-1/relics-of-martyrs * فهرست شهدا:با ورود به این بخش می توانیدبه ترتیب الفبایی نام خانوادگی شهدا را ببینید. http://shahadatsara.ir/?p=4397/ * خانواده شهدا:در این بخش هرگونه خبر یا مصاحبه از خانواده محترم شهدا درج می شود. http://shahadatsara.ir/category/specials/martyrs-families *همکاری و تماس با ما http://shahadatsara.ir/hamkari *ارسال مطلب:در این بخش می توانید هرگونه فایل یا مطلب را به سایت شهادت سرا بفرستید منتظر حضور همگی و راهنمایی های شما هستیم.موفق و سربلند باشید.
در حاشیه