خودرویی با سرعت ۱۸۰ کیلومتربرساعت توسط پلیس راه گیلان توقیف شد

خودروی سواری زانتیا که با سرعت سرسام¬آور ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در جاده رشت -رودبار در حال تردد بود، توسط پلیس راه گیلان متوقف شد.

خودرویی با سرعت ۱۸۰ کیلومتربرساعت توسط پلیس راه گیلان توقیف شد

 به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: حوالی ساعت ۱۷۰۰ روز گذشته در حالی دوربین کنترل سرعت تیم گشت پلیس راه گیلان در جاده رودبار به رشت سرعت ۱۸۰ کیلومتری را برای یک دستگاه خودروی سواری زانتیا ثبت نمود که راننده  خودرو با بی اعتنایی به دستور ایست پلیس  با بیشتر نمودن سرعت اقدام به فرار می نمود.

سرهنگ رستگار افزود: مراتب به سایر تیم­های گشت جهت جلوگیری از بروز حادثه برای سایر خودروها به علت حرکات مخاطره آمیز راننده زانتیا منعکس شد .

وی بیان داشت:  سر انجام راننده این خودرو هنگامی که قصد فرار از دست فرمانده پاسگاه پلیس راه رشت-قزوین را داشت نتوانست بر تجربه و عملیات مناسب ترافیکی پلیس چیره شود و در نتیجه خودرویش توقیف شد .

وی خاطرنشان کرد: پس از متوقف نمودن خودرو و استعلام سوابق خودرو از سامانه تخلفات پلیس راهور مشخص شد که راننده دارای تخلفات متعدد رانندگی بوده و در نتیجه برابر مقررات ضمن اعمال قانون تخلفات ارتکابی وسیله نقلیه  وی نیز به مدت ۷۲ ساعت توقیف شد.

فرمانده پلیس راه گیلان درپایان از تمامی رانندگان خواست، با رعایت مقررات و احترام به حقوق سایر شهروندان سلامت خود و افراد دیگر جامعه را تأمین و تضمین نمایند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه