جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

جریانات غرب گرا می خواهند دانشگاه را از مسیر اصلی خود خارج کنند/ وزیر علوم نباید وام دار هیچ جناحی باشد

جانشین بسیج اساتید استان گیلان گفت: امروزه برخی تلاش می کنند تا دانشجویان هم از مسایل علمی و هم از آگاهی سیاسی غافل شوند و می خواهند دانشجو به ولنگاری و ابتذال فرهنگی دچار شود.

جریانات غرب گرا می خواهند دانشگاه را از مسیر اصلی خود خارج کنند/ وزیر علوم نباید وام دار هیچ جناحی باشد

به گزارش هشت دی ، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در گفتگو با روشن خبر، در مورد عدم معرفی وزیر علوم با توجه به آغاز زمان بازگشایی دانشگاه ها اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در دیدار با اعضای هیات دولت به انتخاب هر چه زودتر وزیر علوم تاکید داشتند.

نیازمند در مورد اهداف وزارت علوم در دولت دوازدهم گفت: وزارت علوم باید محل توجه به علم و دانش باشد و فضایی برای رشد و شکوفایی دانشجویان ایجاد کند.

وی ادامه داد: امروزه با برخی از جریانات غرب گرا مواجه هستیم که در اشکال مختلف سعی میکنند مسیر دانشگاه را وارد فضای حاشیه ای و سیاسی کنند تا از اصل متن خود خارج شود.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان تصریح کرد: امروزه برخی تلاش می کنند تا دانشجویان هم از مسایل علمی و هم از آگاهی سیاسی غافل شوند و می خواهند دانشجو به ولنگاری و ابتذال فرهنگی دچار شود.

استاد دانشگاه های استان گیلان در مورد معیارهای انتخاب وزیر علوم با اشاره به اینکه وزیر نباید وام دار هیچ گروه یا جناحی باشد، بیان داشت: در واقع شخص وزیر علوم باید، وزیر همه دانشگاهیان باشد و با تدبیر مناسب فضای علمی دانشگاه ها را پر رنگ تر کند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه