وقتی مطالبات مردم فتنه گران را بهت زده کرد+تصاویر

نگاهی به تصاویر زیر و مرور مطالبات مردم از دولت، شاید علت سردرگمی فتنه گران و تلاش آنها برای تحت تاثیر قراردادن حماسه مردم را مشخص کند.

وقتی مطالبات مردم فتنه گران را بهت زده کرد+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از صراط ،با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، بسیاری زا گروه های ضدانقلاب و خارج نشین با همدستی تعدادی از فتنه گران داخلی سناریوی جدیدی را برای انحراف افکار عمومی از این حماسه طراحی کردند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، روز گذشته تعدادی از رسانه‌های جریان فتنه و ضدانقلاب از دستگیری سه تن در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر دادند و ناشیانه تلاش کردند تا علت دستگیری را صرفا “حمل عکس هایی از خاتمی و روحانی” عنوان کنند!

این رسانه ها البته ساعاتی بعد خبر دادند که همین افراد آزاد شده اند اما توضیحی درباره علت واقعی دستگیری آنها نداده اند.

به نظر می رسد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی که مطالبات واقعی آنها از شعارهایی که سر دادند و پلاکاردها و “دست‌نوشته”هایی که در دست داشتند به وضوح قابل تشخیص بود، رسانه های جریان فتنه را دچار سردرگمی کرده است.

در ماه های اخیر، جریان اصلاح طلبان و حامیان دولت با ارائه تصور خود از مطالبات مردم به عنوان مطالبات واقعی تلاش کرده اند تا مردم را موافق سیاست های خود در طرح هایی مانند سبد کالا و نیز مذاکرات هسته ای نشان دهند.

این در حالی است که دست نوشته ها و شعارهای مردمی موضوع دیگری را نشان می دهد که چندان به مذاق آنها خوش نیامده است. نگاهی به تصاویر زیر و مرور مطالبات مردم از دولت، شاید علت این سردرگمی را مشخص کند.

86200_977

 86201_973 86202_592

86203_232

86204_461

86199_768

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه