نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

اجازه نخواهیم داد موقوفات منطقه دستخوش تقاضاهای غیرقانونی و خارج از نیات واقفان باشد

نیکفر در واکنش به تغییر مدیریت در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان بیان کرد: اجازه نخواهیم داد موقوفات منطقه دستخوش تقاضاهای غیرقانونی و خارج از نیات واقفان باشد.

اجازه نخواهیم داد موقوفات منطقه دستخوش تقاضاهای غیرقانونی و خارج از نیات واقفان باشد
به گزارش ۸دی، ذبیح نیک فر در گفت‌وگو با فارس، در خصوص گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اعمال فشار بر انتصاب رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان اظهار کرد: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرده که هیچ‌گونه فشاری بر انتصاب رئیس جدید اوقاف در شهرستان لاهیجان نبوده است.

وی بابیان اینکه برای رئیس جدید آرزوی توفیق روزافزون داریم، افزود: رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان باید در چارچوب قانون و بر اساس نیات واقفان عمل کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه ما هم امیدواریم هیچ فشار سیاسی در این انتخاب نباشد، گفت: ما برای مواضع حجت‌الاسلام علیزاده ارزش قائل هستیم و معتقدیم که تغییر مدیریت در اوقاف لاهیجان فشار سیاسی نبوده اما اکنون اعلام می‌کنم که اجازه نخواهیم داد موقوفات منطقه و بخش‌های شهرستان‌ها دستخوش تقاضاهای نابجا، غیرقانونی و خارج از نیات واقفان شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هشدارهای لازم به مسئولان اوقاف استان در خصوص رفتارهای غیرقانونی داده‌شده است، بیان کرد: چنانچه اگر رفتار و عملکرد غیرقانونی از سوی حوزه مدیریت جدید در شهرستان لاهیجان دیده شود ضمن اینکه به جدیت موارد را پیگیری می‌کنیم، خواستار مجازات نیز برای خاطیان از قانونی نیز هستیم.

نیک فر بابیان اینکه انسان ممکن الخطا است و هیچ‌کس بدون اشکال نیست، مطرح کرد: برخورد نامناسب با هر کس و هر نحوی محکوم است و ما خواستار برخورد مناسب و در شأن در شهرستان‌ها از سوی دستگاه‌ها هستیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما با اشخاص کاری نداریم و هدف از انتقادات اجرای دقیق قانون از سوی مجریان است، گفت: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) علاج دردهای ما اجرای قانون است و اگر اجرای قانون نباشد با تغییر افراد مشکلات حل نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه با تغییر افراد مشکلی حل نخواهد شد بلکه مسئولان باید قانون را به‌درستی اجرا کنند، خاطرنشان کرد: ملاک اصلی متولیان و مجریان در نظام اسلامی اهتمام ویژه به اجرای قانون است و خلاف آن شایسته نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه