خبرنگار: ابوالفضل شکری
معاون امور عمرانی استانداری گیلان در گفتگو با 8دی:

راه آهن رشت-قزوین صددرصد امسال افتتاح می‌شود / هنوز کاری برای مسیر رشت-سازی انجام نشده است

معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: راه آهن رشت-قزوین ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و صددرصد امسال افتتاح خواهد شد.

راه آهن رشت-قزوین صددرصد امسال افتتاح می‌شود / هنوز کاری برای مسیر رشت-سازی انجام نشده است

حجت شعبان‌پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت راه آهن رشت قزوین اظهار داشت: این پروژه بالای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون ۲ تا گره کور دارد که در حال حل و فصل است و در چند ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی درباره زمان دقیق افتتاح این پروژه افزود: نمی‌توان برای افتتاح آن زمان دقیق داد اما صد در صد قبل از پایان سال راه آهن رشت قزوین افتتاح می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه راه آهن رشت – قزوین هزینه شده است گفت: سه چهارم هزینه‌ها در دولت تدبیر و امید بوده است.

شعبانپور ادامه داد: کارهای خوبی در راستای ساماندهی در تالاب بندر انزلی انجام شده است و کارهایی هم در ساماندهی دو رودخانه انجام گرفته است و امیدواریم دولت هم در موضوع تالاب انزلی کمک کند. الان راه نجات این تالاب بسته نشده است اما اعتبارات کلانی می خواهد که از عهده استانی بر نمی آید اما اعتبارات ملی فعلی ناکافی است.

وی درباره صداهای شنیده شده در آستارا نیز اظهار کرد: مسئولان ذی صلاح این موضوع را صریحا تکذیب کرده اند.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان درباره راه آهن ساری رشت نیز گفت: این پروژه در دستور کار قرار دارد اما به مرحله عملیات نرسیده و در فاز صفر است و هنوز کاری انجام نگرفته است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه