رئیس پلیس راه استان گیلان:

سقوط خودرو سواری به داخل دره ۴ نفر را در استان گیلان به کام مرگ کشاند

محمدپور گفت: سقوط خودرو سواری پراید به داخل دره در چلوانسر جیرنده رودبار ۴ نفر را به کام مرگ کشاند.

سقوط خودرو سواری به داخل دره ۴ نفر را در استان گیلان به کام مرگ کشاند

به گزارش ۸دی، سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: سقوط خودرو سواری پراید به داخل دره در محور چلوانسر جیرنده ردوبار استان گیلان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه عدم توجه به جلو توسط راننده خودرو سواری علت این حادثه بود اعلام داشت: سرنشینان این خودرو دو زن و دو مرد بودند که همگی جان خودرا از دست دادند.

محمدپور با بیان اینکه تصادفات در محورهای استان گیلان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است عنوان داشت: بسیاری از تصادفات در محورهایی اتفاق می‌افتد که پلیس بر آن‌ها نظارت ندارد.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به  مرگ ۱۱ تن از ایرانیان بر اثر واژگونی در محورهای مواصلاتی استان گیلان در سال ۹۶ ابراز داشت: این واژگونی‌ها در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان گیلان رخ داده است.

محمدپور یکی از علل اصلی تصادفات در محورهای کوهستانی را عدم آشنایی رانندگان با نحوه رانندگی در محورهای کوهستانی بیان کرد و افزود: در حادثه‌های رخ داده در محورهای کوهستانی استان گیلان بسیاری از رانندگان خواب‌آلود بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از حرکت برای مسافرت و عبور از محورهای کوهستانی حتماً باید اتومبیل خود را از لحاظ فنی به‌ویژه سیستم ترمز خودرو کنترل کنند، گفت: ترمز نگرفتن پیاپی در سرپایینی‌ها می‌تواند از گرمای بیش از حد سیستم‌ تعلیق اتومبیل و بروز حادثه برای مسافران جلوگیری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه