دی‌کاپریو «جوکر» را بازی می‌کند؟

هفته گذشته اخباری با این موضوع منتشر شد که مارتین اسکورسیزی تهیه کنندگی فیلمی با موضوع جوکر را برای برادروان وارنر به دست خواهد گرفت. این هفته رسما شایعات دور این پروژه شروع شدند آنهم با پیش بینی بازی دی کاپریو در نقش جوکر.

دی‌کاپریو «جوکر» را بازی می‌کند؟

به گزارش ۸دی، هفته گذشته برادران وارنر اعلام کرد درصدد ساخت فیلمی با موضوع ریشه های زندگی جوکر است. شنیده می شد این کمپانی مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس آمریکایی را به عنوان تهیه کننده فیلم تازه اش می خواهد. موضوعی که باعث ایجاد سوالاتی شده است. سوال هایی مثل این که چرا کارگردان مولفی مثل اسکورسیزی که فیلم هایی مثل «راننده تاکسی»، «دپارتد»، «گرگ وال استریت» و «سکوت» را در کارنامه اش دارد سراغ یک پروژه استودیویی بلاک باستر آمده؟ یا این که چرا برادران وارنر احتیاج به یک کارگردان درجه یک به عنوان تهیه کننده فیلم تازه اش دارد؟

هالیوود ریپورتر معتقد است پاسخ این سوالات در شخصیت جوکر نهفته است. وارنر می خواهد از اسکورسیزی استفاده کند تا لئوناردو دی کاپریو پیشنهاد بازی در نقش جوکر را بپذیرد. اسکورسیزی و دی کاپریو تاکنون در پنج فیلم «گرگ وال استریت»، «شاترآیلند»، «دپارتد»، «هوانورد» و «دار و دسته نیویورکی» با یکدیگر همکاری کرده اند و حالا برادران وارنر امیدوار است از رابطه خوب این دو در جهت فیلم خودش نهایت استفاده را ببرد.

با توجه به این که قرارداد مارتین اسکورسیزی و برادران وارنر هنوز روی کاغذ نیامده، گمانه زنی در مورد حضور لئوناردو دی کاپریو در فیلم کمی خنده دار به نظر می رسد اما این شایعه همین طور نشان دهنده رویکرد جدید برادران وارنر هم هست که علاقه دارند مثل سه گانه «شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان، دوباره سراغ فیلمی جدی، با فیلمسازی جدی بروند.

با این که صحبت های حضور دی کاپریو در نقش جوکر فعلا فقط در رسانه ها دیده می شود اما شنیده ها حاکی از این است که جرد لتو، بازیگر فعلی نقش جوکر که تابستان گذشته با «جوخه انتحار» بازی در نقش بدمن مجموعه بتمن را تجربه کرده اصلا از حضور یک بازیگر دیگر در این قامت راضی نیست و حتی این موضوع را به مدیر برنامه هایش هم اعلام کرده است. با توجه به این که دی کاپریو نشان داده اصلا علاقه ای با بازی در فیلم های مجموعه ای ندارد باید دید در نهایت سرنوشت نقش جوکر به دستان چه کسی خواهد افتاد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه