احتمال‌ خداحافظی‌ نعمت‌زاده با افزایش اختلافات‌ در دولت

یک سایت حامی دولت از احتمال چند تغییر در وزارت صنعت، دفتر رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

احتمال‌ خداحافظی‌ نعمت‌زاده با افزایش اختلافات‌ در دولت

به گزارش ۸دی نیوز، در حالی که چند روزی از استعفای رئیس سازمان میراث فرهنگی سپری نشده، «خرداد نیوز»- نسخه اینترنتی روزنامه اصلاح‌طلب آرمان- از بروز اختلاف در تیم مدیریتی دولت و آغاز تغییرات گسترده در وزارت صنعت، سرپرست نهاد ریاست جمهوری و مسئول دفتر رئیس جمهور پرده برداشت و نوشت:
«جابجایی در میان مدیران امری طبیعی و لازمه سامان بخشی بهینه به حوزه‌های مختلف و وسیع امور اجرایی است. افرادی که براساس توانایی‌ها، مقتضیات و ظرفیت‌های تازه بروز یافته و لزوم تغییرات انسجام بخش از جایگاهی به جایگاه دیگر می‌روند تا برون‌دادی مقبول را رقم بزنند.»

به گزارش سایت خرداد این روزها شایعات پررنگی در خصوص چند جابجایی بزرگ در دولت به گوش می‌رسد. منابع مطلع خبراز سه تغییر عمده در دولت می‌دهند. تغییراتی که هنوز نهایی نشده اما صحبت و بحث در خصوص آن به گوش می‌رسد. گویا محمد رضا نعمت‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و وزیر صنعت و معدن و تجارت، بزودی دولت را ترک خواهد کرد و  ظاهراً پیشنهاد تصدی وزارت به محمد نهاوندیان رئیس دفتر دکتر روحانی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری داده شده است.

در همین رابطه خبر می‌رسد که قرار است حسین فریدون برادر رئیس جمهور و مشاور عالی وی جایگزین نهاوندیان در دفتر رئیس جمهوری شده و سمت ریاست دفتر رئیس جمهوری را برعهده بگیرد.

از سوی دیگر خبر می‌رسد محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در حال حاضر قرار است به جای نهاوندیان سرپرستی نهاد ریاست جمهوری را برعهده بگیرد.

خردادنیوز نوشت: در طول مدت سپری شده از عمر دولت، نعمت‌زاده با انتقادات پرشماری روبرو شد. شنیده‌ها همچنین حاکی از این است که درخواست جدایی نعمت‌زاده از دولت توسط شخص خود وی به رئیس جمهوری داده شده است و از سوی دیگر خبر می‌رسد که نهاوندیان اختلافاتی در نهاد ریاست جمهوری با برخی از افراد پیدا کرده است که قصد رفتن به وزارت صنایع را دارد.

در همین حال فارس خبر داد «سینکی» دبیر ستاد تنظیم بازار شده و این ستاد بدون خبری شدن، به ریاست جمهوری منتقل شده است.

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه