مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸- آسیا؛

تساوی تیم ملی ایران مقابل کره در نیمه اول/ بازی پرسرعت در زمین ناهموار سئول!

تیم ملی فوتبال ایران درمقدماتی جام جهانی در نیمه اول مقابل کره جنوبی متوقف شد.

تساوی تیم ملی ایران مقابل کره در نیمه اول/ بازی پرسرعت در زمین ناهموار سئول!

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره جنوبی رفت. این بازی برای ملی پوشان ایران تشریفاتی است و آنها صعودشان را به جام جهانی قطعی کرده بودند. کره جنوبی اما برای صعود نیاز به سه امتیاز این بازی دارد. نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه ۴ مسابقه اشکان دژاگه از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و پزشک تیم ملی او را در کنار زمین مداوا کرد.

دقیقه ۱۲ ضربه کرنر ایران خطرساز شد و توپ به محمد انصاری رسید و ضربه او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. بعد از این صحنه بازیکنان نیمکت نشین کره از باز نشدن دروازه‌شان خوشحال شدند و تصویر جالبی از سوی کارگردان تلویزیونی به تصویر کشیده شد.

دقیقه ۱۵ کره جنوبی صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه ایران شد که این ضربه پس از برخورد به مدافعان تیم ملی راهی کرنر شد. قبل از زدن این ضربه کاشته کی روش با بازیکنان تیم ملی صحبت می کرد و از آنها خواست به خوبی جاگیری کنند و حتی از نحوه ایستادن آنها ناراضی بود.

دقیقه ۱۹ کره جنوبی صاحب یک موقعیت گلزنی شد و ضربه کاشته این تیم روی سر مهاجمش فرود آمد و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به اوت رفت.

تیم ملی در این بازی  پژمان منتظری و سیدجلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمد انصاری و مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی قرار گرفته‌اند.

دقیقه ۲۱ توپ در محوطه جریمه ایران به دست سعید عزت الهی برخورد کرد اما داور استرالیایی اعتقادی به پنالتی برای کره جنوبی نداشت.

دقیقه ۲۳ رضا قوچان نژاد یک موقعیت ایده ال گلزنی را از دست داد و توپ را داخل محوطه شش قدم به بالای دروازه کره کوبید.

دقیقه ۲۹ ضربه کاشته بازیکنان کره را مدافعان برگشت دادند اما در این صحنه خطای لی چای سون روی وحید امیری باعث مصدومیت  جزیی این بازیکن شد.

دقیقه ۳۷ شوت رضا قوچان نژاد را دروازه بان کره جنوبی مهار کرد.

از دقیقه ۴۰ بازیکنان ذخیره کره جنوبی مشغول به گرم کردن شدند.

زمین مسابقه بسیار ناهموار به نظر می‌رسد و در تصاویر تلویزیونی بخش‌هایی از زمین که چمنش کنده شده بود را به تصویر کشید.

سامان قدوس بازیکنی که کی روش او را از تیم‌های سوئدی به تیم ملی دعوت کرده امروز در ترکیب اصلی و حتی فهرست تیم برای تقابل با کره جنوبی قرار نداشت.

پیتر گرین داور استرالیایی به مرتضی پورعلی گنجی از ایران و چوی چول سون از کره کارت زرد نشان داد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه