ماجرای کمیته حصر چیست؟

پشت پرده توییت های تاج زاده درباره رفع حصر/ تاج زاده: حصر شهید و کشته می خواهد و باید ادامه پیدا کند!

طی روزهای گذشته تندترین توییت های چند ماه اخیر تاج زاده منتشر شد و وی از همه فعالین فتنه صریح تر درباره رفع حصر سخن گفته است.

پشت پرده توییت های تاج زاده درباره رفع حصر/ تاج زاده: حصر شهید و کشته می خواهد و باید ادامه پیدا کند!

به گزارش ۸دی، طی روزهای گذشته تندترین توییت های چند ماه اخیر تاج زاده منتشر شد و وی از همه فعالین سرشناس فتنه صریح تر درباره رفع حصر و حتی تهدید مقامات عالی نظام سخن گفته است.

از شتابزدگی و همچنین روند بی پرده توییت های تاج زاده به خوبی می توان فهمید که وی به مساله رفع حصر به مثابه یک موضوع و فرصت حیاتی برای جریان اصلاحات و ادامه فتنه می نگرد و هر نوع محافظه کاری را به همین دلیل کنار گذاشته است.

بر اساس اخبار دریافتی خبرنگار جهان نیوز، وی حتی با همکاری برخی اصلاح طلبان افراطی کمیته ای تحت عنوان کمیته حصر تشکیل داده که هدف آن هماهنگی تبلیغاتی و ایجاد جریان رسانه‌ای و خبری در مورد حصر و تبدیل کردن آن به یک موضوع سیاسی اصلی کشور و نهایتا ایجاد هزینه برای حاکمیت است.

اما تاج زاده هدف گذاری های پنهان تری را نیز برای بازی عیان در  موضوع خاص رفع حصر دنبال می کند.

تاج زاده گفته است : ما در شورای شهر و در دولت و کابینه جدید با مشکلات جدی مواجه هستیم و اختلافات بالا خواهد گرفت و همه چیز به هم خواهد ریخت. در این شرایط برای وحدت نیازمند به یک هدف هستیم که آن هم مساله حصر است. باید مساله حصر را احساسی کرد. بگوییم یک پیرمرد ۸۱ ساله را گرفته‌اند و در حالی که انواعی از امراض جسمی دارد او را حصر کرده آند و از حقوق شهروندی اش بر خلاف قانون محروم کرده‌اند. باید مسئولیت این کار به سمت مقامات عالی نظام برد و نباید دولت در این زمینه مخاطب و تحت فشار قرار گیرد.

بر اساس شنیده های خبرنگار جهان نیوز، تاج‌زاده در یکی از محافل خصوصی  نیز گفته: «باید در بحث رفع حصر در قالب کمپین و بیانیه و تجمّعات به نظام فشار بیاوریم اما کروبی باید در حصر بماند؛ چون اگر از حصر بیرون بیاید، بساط روحانی را به­هم می ریزد». او در عین حال اظهار داشته: «حصر شهید و کشته می‌خواهد و باید ادامه پیدا کند و ما از حصر استفاده می‌کنیم».

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه