نماینده مردم تالش بزرگ در گفت‌وگو با 8دی:

دولت دوازدهم ملزم به تحقق شعار سال رهبری است/ رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی برای جلوگیری از اسراف وقت دولت بود

نماینده مردم تالش بزرگ گفت: رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی برای جلوگیری از اسراف وقت دولت بود.

دولت دوازدهم ملزم به تحقق شعار سال رهبری است/ رای قاطع مجلس به وزرای پیشنهادی برای جلوگیری از اسراف وقت دولت بود

محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در ماسال دولت دوازدهم را ملزم به تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال راهبرد دولت دوازدهم مشخص است و آن پرداختن به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید در کشور است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجل با رای قاطع به وزرای پیشنهاد از اسراف وقت دولت جلوگیری کردند، افزود: یکی از دلایلی که نمایندگان مجلس رای بالایی به وزرای پیشنهادی دولت دادند این بود که دولت با انگیزه بالا و سریعا به مقوله اشتغال و تولید در کشور بپردازند و زمان را از دست ندهد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هر چه سریعتر کار را شروع کند چون تا پایان سال زمانی باقی نمانده است و باید برنامه ها و آیین نامه های خود را به گونه ای تنظیم کنند تا بتوانند به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نطق های وزرای پیشنهادی در روز رای اعتماد بیان کرد: وزرای صنعت، معدن و تجارت به نمایندگان مردم در خانه ملت قول داده اند که به زودی کارشان را در مجلس شروع خواهند کرد و اولویت های برنامه ششم و فرمایشات مقام معظم رهبری را اجرایی خواهند کرد.

شکری همچنین در خصوص وضعیت تولید در کشور و اذعان وزیر جهاد کشاورزی در این رابطه افزود: وزیر جهاد کشاورزی هم در صحن علنی مجلس اعلام کردند که در ادامه کار چهار ساله خود به سرعت برنامه های خود را عملیاتی خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: ما فراکسیونی را در مجلس شورای اسلامی به جهت نظارت بر برنامه ششم و فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل داده ایم که سیاست ها و خط مشی ها را با همکاری دولت در آن راستا تحقق بدهیم.

نماینده مردم تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت نخست دولت دوازدهم ایجاد اشتغال و رونق تولید است و همه باید کمک کنند تا شعار سال را در دولت دوازدهم تحقق ببخشند، تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید نقش پر رنگ تری را در حوزه اشتغال کشور داشته باشد و با توجه به قول هایی که در مجلس داده شد باید با سرعت بیشتری از وضعیت کار و اشتغال و تولید ملی در عرصه اقتصادی کشور حمایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه