صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح تنها شرکت تولیدکننده پک‌های استریل اتاق عمل در سیاهکل

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل گفت: شرکت عطا درمان صنعت تولیدکننده سالانه ۱۷۵ تن پک‌های استریل اتاق عمل در چهارده مدل می‌باشد که مورداستفاده بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

افتتاح تنها شرکت تولیدکننده پک‌های استریل اتاق عمل در سیاهکل

به گزارش هشت دی ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل در حاشیه افتتاح شرکت عطا درمان صنعت در شهرک صنعتی سیاهکل در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: این شرکت در زیربنایی به متراژ ۳۵۶ مترمربع احداث‌شده است.

محمدرضا قلی پور مبرهن تصریح کرد: شرکت عطا درمان صنعت تولیدکننده سالانه ۱۷۵ تن پک‌های استریل اتاق عمل در چهارده مدل می‌باشد که مورداستفاده بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون در این شرکت برای هفت نفر به‌صورت مستقیم و ۵۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجادشده است، گفت: در صورت انجام طرح توسعه؛ ۵۰ نفر در این شرکت به‌صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیاهکل بابیان اینکه تاکنون تسهیلاتی برای راه‌اندازی این شرکت پرداخت‌نشده است، خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت ۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.

قلی پور بابیان اینکه این شرکت در استان گیلان رقیب ندارد، گفت: تولیدات این شرکت هم‌اکنون به کشورهای گرجستان، آذربایجان و عراق صادر می‌شود و تلاش برای صادرات به کشورهای دیگر نیز در حال انجام است.

وی ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در سیاهکل، ابراز کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت از تمامی صنعتگرانی که قصد فعالیت در سیاهکل رادارند حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه