نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

لزوم دوری ورزش از حاشیه/ اعتبارات در میان هیأت ها عادلانه توزیع شود

نایب رئیس فراکسیون ورزش گفت: اعتبارات باید به صورت عادلانه در میان هیأت های ورزشی شهرستان صومعه سرا توزیع شود.

لزوم دوری ورزش از حاشیه/ اعتبارات در میان هیأت ها عادلانه توزیع شود

به گزارش ۸دی، سیدکاظم دلخوش اباتری شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان، هیأت های برتر و مدال آوران ورزشی صومعه سرا که در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حوزه ورزشی نباید به مسائل حاشیه ای آلوده شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود مسائل و مشکلات این حوزه در میان اهالی خود این حوزه حل و فصل شود، افزود: آلوده شدن به مسائل حاشیه ای سبب دوری ورزش از رسالت اصلی خود می شود.

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه ورزش و ورزشکاران گیلانی، گفت: خوشبختانه در سال های اخیر اداره کل ورزش و جوانان گام های خوبی در راستای حمایت از بخش های ورزشی و ورزشکاران در سطح استان  به ویژه شهرستان صومعه سرا برداشته است.

وی به پیگیری های مستمر در راستای حل مسائل و مشکلات زیرساختی، امکاناتی و اعتباری حوزه ورزشی در سطح ملی اشاره و خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته نیز در راستای همین پیگیری ها نتایج خوبی گرفته شده است.

دلخوش با تأکید برضرورت فعالیت بیشتر هیأت های ورزشی در شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان ارشد هیأت های ورزشی شهرستان از افراد ورزشی، سالم و دلسوز برای حوزه ورزشی انتخاب شده اند که انتظار می رود تلاش بیشتری برای ارتقای جایگاه ورزش شهرستان در سطح استانی و ملی انجام دهند.

تکمیل ۹سالن ورزشی شهرستان صومعه سرا در آینده نزدیک

وی در ادامه با اشاره به اینکه با تلاش های انجام شده طی یکسال گذشته موفق شده ایم ساخت و تکمیل ۹ سالن ورزشی در سطح شهرستان صومعه سرا را از رکود خارج کنیم، یادآورشد: خوشبختانه برخی از این سالن ها از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی  برخوردار بوده و طی ماه های آینده به بهره برداری می رسند.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس همچنین از نصب چندین چمن مصنوعی در سطح شهرستان صومعه سرا در آینده نزدیک خبرداد و افزود: تلاش شده با توجه به کمبود فضای ورزشی برای دختران و بانوان در صومعه سرا این کمبود از طریق تجهیز و بازسازی سالن های ورزشی در سطح مدارس تأمین شود.

وی با تأکید بر انجام اقدامات مناسب در حوزه زیربنایی بخش ورزشی در صومعه سرا، گفت: یکی از اولویت ها توجه به زیرساخت های حوزه ورزش بوده که خوشبختانه اقدامات مطلوبی در صومعه سرا انجام شده است.

دلخوش همچنین به توزیع اعتبارات در میان هیأت های ورزشی برای فعال کردن این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: روسای هیأت های ورزشی برای ارتقای جایگاه ورزش شهرستان در برخی رشته های صاحب سبک و مدال باید تلاش بیشتری انجام دهند.

وی برضرورت توزیع عادلانه اعتبارات حوزه ورزشی در میان هیأت ها تأکید و تصریح کرد: در حوزه جذب اسپانسرهای ورزشی  و سرمایه گذاری، در مجلس قانونی تصویب شده که درصورت حمایت سرمایه گذاران از حوزه ورزش با معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه