مدیر مسئول کیهان مطرح کرد؛

مدیر آمدنیوز کیست؟

اینکه روح الله زم مدیر مسئول آمد نیوز است یک شوخی بی‌مزه است، او در این قد و قواره‌ها نیست. حتی میت ترکیه هم برای رد گم کردن است.

مدیر آمدنیوز کیست؟

به گزارش ۸دی، مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت و گو با فارس درباره کانال تلگرامی آمدنیوز اظهار داشت: ابتدا باید عرض کنم آمدنیوز را موساد با واسطه MI6 اداره می‌کند و میت برای رد گم کنی است کما اینکه حمله چند روز قبل بی‌بی‌سی فارسی به آمدنیوز هم ردگم کن بوده است.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال درباره همین مسئله که گلپور نویسنده کیهان بوده است، اگر چه صحت ندارد ولی بر فرض صحت چه چیزی را اثبات می‌کند؟ اما از قضا این قضیه نه‌فقط صحت ندارد بلکه کاملاً برعکس هم بوده است و یا ملاقات خاتمی با جرج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و معروف به پدر کودتاهای مخملی شایعه نیست!! بلکه یک واقعیت مستند و غیرقابل‌انکار است.

شریعتمداری ادامه داد: خوشبختانه کنار هم نهادن این دو موضوع که ظاهراً بی‌ارتباط به نظر می‌رسند ضمن آنکه مصداق بارز حماقت دشمنان است. وقتی رضا گلپور در سال ۸۱ کتاب خود بنام «شنود اشباح» را منتشر کرد از آنجا که ظاهر کتاب علیه برخی از اصلاح‌طلبان بود، خیلی‌ها بدون توجه به موضوع اصلی کتاب درباره آن به‌به و چه چه کردند ولی بنده فقط چند روز بعد از انتشار کتاب طی یادداشتی طولانی و ۸ ستونی در روزنامه کیهان ۸ بهمن ۸۱ — یعنی ۱۵ سال قبل — که متن آن موجود و برای همگان قابل‌دسترسی است به‌نقد شنود اشباح پرداختم.

مدیر مسئول کیهان تأکید کرد: تمامی این موارد به ‌صورت مکتوب موجود است و در روزنامه کیهان چاپ ‌شده که برای همگان قابل ‌دسترسی است و فحاشی‌های گلپور به بنده و کیهان نیز موجود است.

وی افزود: سایت مزبور [آمدنیوز] در آن خبر کوتاه بدون آنکه ماجرا به ملاقات خاتمی با جرج سوروس ربطی داشته باشد پای آن ماجرا را به میان کشیده و نوشته است این شریعتمداری همان کسی است که شایعه ملاقات خاتمی با جرج سوروس را مطرح کرده بود!

مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره مدیریت «روح الله زم» بر آمدنیوز گفت: این‌یک شوخی بی‌مزه است، او در این قد و قواره‌ها نیست. حتی میت ترکیه هم برای رد گم کردن است این سایت مستقیماً تحت مدیریت مشترک (MI6 سازمان اطلاعات خارجی انگلیس) و موساد اداره می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
حالا اگر مورد جاسوسی زهرا لاریجانی درست باشه یعنی آمد نیوز واقعا درود بر شرفش و تکیه گاه مردم هست و این حسین شریعت نداری خودش جاسوسه..... اما اگر واقعیت نداشت اونوقت حسین شر یعتمداری قبول اصلا فرستاده خدا!!
مراد
چه خوش است گر محك تجربه آيد به ميان تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد افترا زدن به افرادي كه توانايي دفاع از خود را ندارند نشان از توانمندي شما نيست بلكه نشان از ضعف مفرط شما و انديشه هايتان است./. با احترام
در حاشیه