در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان

چند طرح عمرانی با حضور فرماندار لاهیجان، امام جمعه، نماینده مجلس و روسای ادارات به مناسبت هفته دولت در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان

به گزارش ۸دی؛ چند طرح عمرانی با حضور فرماندار لاهیجان، امام جمعه، نماینده مجلس و روسای ادارات به مناسبت هفته دولت در بخش رودبنه شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها در سومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان لاهیجان صورت گرفت شامل آسفالت و زیرسازی راه های روستایی و شهری، رفع ضعف برق ،ایستگاه تقلیل فشارگاز و چند طرح شهرداری رودبنه بودند که طی مراسم های جداگانه افتتاح شدند.

طرح جداسازی آبیاری تحت فشار فضای سبز بلوار امام خمینی (ره ) رودبنه با اعتبار دومیلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، جدول گذاری خیابان امام خمینی(ره) به طول چهار هزار متر از محل اعتبارات استانی و شهرداری به مبلغ دومیلیارد ریال، آسفالت خیابان تقی پور رودبنه به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با هزینه ۲۸۰ میلیون ریال از طرح های شهرداری رودبنه بودند که به بهره برداری رسیدند.

آسفالت خیابان ساحل رودبنه نیز به مقدار چهارهزارمترمربع و با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال و آسفالت خیابان حافظ با هزینه ۴۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح های بهره برداری شده شهرداری رودبنه به شمار می روند.

طرح آسفالت روستای لاکمه سر به صدابسته به طول ۷۰۰متر با اعتبارات استانی سه میلیارد ریال ، راه روستایی بشوپشته به بالارود به طول یک هزارو۶۰۰متر با هزینه ۲۵میلیارد ریال از محل اعتبار استانی و افتتاح ایستگاه تقلیل فشار گاز از جمله دیگر طرح های هفته دولت بودند که در روز شنبه در این بخش به بهره برداری رسیدند.

طرح رفع ضعف برق انتهای خیابان امام حسین (ع) رودبنه به طول ۳۰۰متر، خط ۲۰کیلو ولت هوایی، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰کیلوولت آمپر، دو فیدر خروجی ترانس با اعتبار ۷۰۰میلیون ریال از جمله طرح های اداره برق شهرستان لاهیجان در منطقه رودبنه هستند با حضور مسوولان افتتاح شدند.

علاوه بر این طرح ها که توسط ادارات شهرستان در بخش رودبنه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیدند طرح های بخشداری نیز شامل زیرسازی راه ، شن ریزی و احداث پل در روستای بارکوسرا و ایشکا و افتتاح بوستان روستای پهمدان به عنوان اولین بوستان روستایی در گیلان نیز با هزینه چهارمیلیارد و ۷۰۰میلیون ریال امروز طی مراسم های جداگانه از آنها بهره برداری شد.

در هفته دولت امسال ۱۶۳ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان لاهیجان به بهره‌برداری می‌رسند که برای این طرح ها بیش از ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۲میلیون تومان هزینه شده است و با افتتاح آنها، یک هزار و ۹۴۷ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه