بهره‌برداری از ۲۰۹پروژه عام‌المنفعه در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا گفت:همزمان با هفته دولت ۲۰۹پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی،خدماتی و…در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از ۲۰۹پروژه عام‌المنفعه در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی، مهندس علی فتح‌اللهی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه صومعه‌سرا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر،اظهار کرد:هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات انجام شده به مردم است.

وی با بیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای بیان عملکردها است،افزود:همزمان با هفته دولت ۲۰۹پروژه با اعتبار ۲۵میلیارد و ۶۵۰میلیون تومانی در صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد.

فتح‌اللهی با اشاره به اینکه پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه‌های مختلف آب،راه،برق و…است،خاطرنشان کرد:از نظر تعداد پروژه‌های قابل افتتاح نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰درصد رشد داشته‌ایم.

وی به پروژه‌های مهم هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت:پروژه پژوهش‌سرای دانش‌آموزی،پروژه گردشگری خانه روستایی،پروژه مربوط به حوزه راه و شهرسازی و عمران از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه این شهرستان از پتانسیل‌های لازم جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برخوردار است،گفت:تمام تلاشمان طبق شعار سال و فرمایشات رهبری ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه تمام سعی و تلاشمان جذب و مانایی گردشگران در این شهرستان است،تصریح کرد:از طرح‌های اشتغالزایی در حوزه روستایی و بر مبنای ظرفیت‌های بومی نیز استقبال می‌کنیم و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه توسعه گردشگری باید به رونق اقتصادی منجر شود،ادامه داد:بهره‌مندی از اراضی منطقه گازگیشه،ساماندهی آب‌بندان‌ها،ایجاد بازارچه‌های سنتی،احیای شهر تاریخی گسکر،کشت و رونق صنوبر در ۵۰۰هکتار از اراضی دارای پتانسیل،از جمله برنامه‌ها برای توسعه اشتغال و گردشگری در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ایجاد اشتغال است،گفت:اولویت اصلی ما ایحاد اشتغال برای جوانان است.ایجاد اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد.

فرماندار صومعه‌سرا در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال پایدار موجب رفع بسیاری از مشکلات می‌شود،خاطرنشان کرد:میزان ۲۷میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در ردیف‌های مختلف توزیع شده است.

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه