رئیس مجمع نمایندگان گیلان مطرح کرد:

زنگنه قول استقرار کارخانه پتروشیمی در گیلان را داده است + سند

قربانی گفت: بعد از انتخاب وزیر نفت جلسه‌ای با وی برگزار شد و صورتجلسه‌ای در ۴ بند تنظیم و وزارت نفت به آن متعهد شده است.

زنگنه قول استقرار کارخانه پتروشیمی در گیلان را داده است + سند

به گزارش ۸دی، محمدحسین قربانی با بیان اینکه نگاه مجلس شورای اسلامی به وزرا نگاهی منطقه‌ای نبوده است اظهار داشت: نگاه مجلس شورای اسلامی به وزرا نگاهی محوری و منطبق بر چهار اصل است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهار اصل قانون، قانون برنامه، چشم انداز و سیاست‌های کلی از جمله دیدگاه های مجلس شورای اسلامی به وزرا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های استان گیلان با محوریت برنامه‌های کلی کشور و به‌دنبال آن برنامه‌های استانی و منطقه‌ای هستند.

قربانی افزود: در صحن مجلس شورای اسلامی بعد از بیان مطالب توسط نمایندگان و انتخاب وزیر نفت در دولت دوازدهم جلسه‌ای با وی برگزار شد و صورتجلسه‌ای در ۴ بند تنظیم و وزارت نفت به آن متعهد شده است.

این مسئول با اشاره به صورتجلسه تنظیم شده اخیر با وزیر نفت در مورد قول استقرار کارخانه پتروشیمی از طریق فاینانس با حمایت قاطع وزارت نفت در استان گیلان گفت: طرح پتروشیمی یک تکنولوژی نوین است که با تزریق گاز مایع به انواع پلاستیک تولید می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: وزارت نفت در صورتجلسه متعهد می‌شود تا سرمایه‌گذار را آماده کند و گاز را با توجه به صورتجلسه در اختیار سرمایه‌گذار قرار دهد.

وی با اشاره به طرح پتروشیمی و با توجه به زیرساخت‌هایی که در استان گیلان وجود دارد گفت: چنانچه بخش پتروشیمی در استان گیلان مهیا شود می‌تواند به اندازه ارزش کل افزوده یا درآمد کشاورزی کل استان گیلان در حوزه اثرگذار باشد و موجب رونق اقتصادی و رشد اقتصادی و اشتغال در استان گیلان شود.

به گزارش تسنیم، در جلسه‌ای که با حضور مجمع نمایندگان گیلان با وزیر نفت در تاریخ ۲۸ مرداد در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی بر اساس قانون بودجه توسط وزارت نفت یکی دیگر از بندهای صورتجلسه است.

اجماع نظر نمایندگان جهت پیگیری مطالبات پروژه نفت خزر و قول مساعد وزیر با فراهم شدن بستر سرمایه‌گذاری خارجی و تغییر و تبدیل لوله خط انتقال گاز به کلاس ۴۰ از مسیر صومعه سرا- تالش- آستارا، ۲ بند دیگر صورتجلسه‌ای است که وزارت نفت به آن متعهد شده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه