محرومیت‌زدایی و توسعه در روستا‌ها از برنامه های دولت اعتدال می باشد

وزیر آموزش و پرورش در لنگرود گفت: دولت قصد محرومیت‌زدایی و توسعه در روستا‌ها را در برنامه دارد، مسیر طولانی است و امیدواریم دولت در ادامه گام‌های مفیدتری برای مردم عزیز ایران بردارد.

محرومیت‌زدایی و توسعه در روستا‌ها از برنامه های دولت اعتدال می باشد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لنگرنیوز ، علی‌اصغر فانی در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در لنگرود اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز به نمایش گذاشتن قدرت مردم ایران و انقلاب است، روزی که استکبار جهانی می‌فهمد گزینه اصلی در ایران وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم همیشه آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند، افزود: برای تشکیل هر انقلابی نیاز به ۴ عامل است، حضور مردم در صحنه‌ها و میدان‌ها از نخستین و مهمترین عوامل ایجاد تشکیل یک انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کاری یک شبه نبوده بلکه از عاشورای امام حسین(ع) شروع و در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر نشست.

وی تصریح کرد: اینطور نبود که یک حزب سیاسی یک‌شبه این کار را انجام دهد بلکه حضور مردم در صحنه‌ها و میدان‌ها سبب تشکیل و پیروزی انقلاب شد، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایمان مردم بود که با خدا معامله کردند و احکام الهی را به حرکت درآوردند و انگیزه‌های مردم الهی بود.

فانی افزود: امام(ره) بعد از انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی از ایران صادر شده و امروزه حرکت‌هایی که در تونس و لیبی و دیگر کشورها انجام شده است نشأت گرفته از انقلاب ایران است.

وی با بیان اینکه رهبری و هدایت یک امت از سومین عوامل به ثمر نشستن انقلاب است، گفت: مردم امام خمینی(ره) را به عنوان رهبر خود و پیشوای خود انتخاب کردند و منش و صلابت امام راحل سبب شد که مردم ایشان را پیشوای خود بدانند و گوش به فرمان امام (ره) حرکت کنند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:‌ عامل چهارم برای تشکیل انقلاب از خودگذشتگی مردم است، مردم در ۳۵ سال از عمر انقلاب ثابت کردند که همیشه در پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و شهدا و جانبازانی که در این راه تقدیم انقلاب شدند بر این امر دلالت دارد.

فانی اظهار کرد: چهار عامل ذکر شده از عوامل ایجاد انقلاب در کشور‌ها بوده و جامعه‌شناسان معتقدند این عوامل برای بقای هر کشوری مفید است.

وی گفت: باید با توجه به فرمایشات امام راحل که بر وحدت کلمه تاکید داشتند حول محور الله و ولایت حضور داشته باشیم تا کشور آسیب نبیند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: این حضور به مذاکره کنندگان این قدرت را می‌دهد که در مذاکرات خود پشتیبانی مردم از خود را ببینند و با قدرت بشتری به راه خود ادامه دهند.
فانی با بیان اینکه در

۲۴ خرداد شاهد یک گام سیاسی بودیم که در آن روز مردم رئیس جمهور محبوب اعتدال و تدبیر را انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این صحنه این حرف اثبات می‌کند که مردم همیشه از مقام معظم رهبری و انقلاب حمایت و دفاع می‌کنند.

فانی گفت: همزمان با حماسه سیاسی راه‌هایی برای تحقق یافتن حماسه اقتصادی توسط دولت برنامه‌ریزی شده است که اگر پشتیبانی مردم از دولت نباشد این اهداف اجرا نمی‌شود.

وی افزود: دولت قصد محرومیت‌زدایی و توسعه در روستا‌ها را در برنامه دارد، مسیر طولانی است و امیدواریم دولت در ادامه گام‌های مفیدتری برای مردم عزیز ایران بردارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه