فرماندار تالش:

هدف‌گذاری پروژه‌های امسال تالش اشتغال‌زا بوده است

فرماندار و مدیران دولتی تالش صبح پنجشنبه در اولین روز از آغاز هفته‌ی دولت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

هدف‌گذاری پروژه‌های امسال تالش اشتغال‌زا بوده است

به گزارش ۸دی، در این دیدار سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر دولت رجایی و باهنر این شهدا را الگو و اسوه ای ویژه برای خادمان دولت خواند و اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که یادواره ی هفته ی دولت را مدیون شهدایی هستیم که در مسیر درستی و صداقت گام نهاده و دنباله رو آرمان های نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدای عقیده و باور و ایمان خود کردند.

وی ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان اذعان داشت:حضور باشکوه و حماسه افرین مردم در انتخابات اخیر و حمایت مجدد از دولت تدبیر و امید نشانگر رضایتمندی و حمایت مردم از دولت می باشد.لذا با همت مسولین نظام و با مدیریت جهادی دولت دکتر روحانی با وجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های جهانی، بلطف خدا شاهد پیشرفت های قابل توجهی در طول یکسال گذشته بوده ایم.

فرماندار تالش گفت: تنها در بعد عمرانی بیش از ۹۲۵ پروژه در سطح شهرستان تالش به بهره برداری رسید و در هفته‌ی دولت کنونی ۹۴ پروژه‌ی آماده ی بهره برداری اعم از پروژه های بخش خصوصی،دولتی عمرانی و .. افتتاح خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: هدف گذاری پروژه های امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر پایه ی اشتغال زایی بوده است.

نماینده دولت در تالش با بیان اینکه سفر اخیر ریاست جمهوری به گیلان برکات زیادی بهمراه داشته اذعان داشت: ماحصل سفر اخیر رییس جمهور به استان گیلان تغییرات مثبتی بود که در بخش صنعت، طرح تجهیز اراضی کشاورزی،ساماندهی آب کشاورزی و مدیریت منابع آب و تصویب ۱۱ مورد سد لاستیکی در استان اتفاق افتاد.

مهدوی در پایان اظهار داشت: یکی از این سد های لاستیکی مختص تالش بوده و در هفته ی دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه