امام‌جمعه پره سر رضوانشهر:

اگر خطری انقلاب را تهدید کند مستضعفان جامعه وارد عرصه می‌شوند

مهدی نژاد گفت: دولتمردان با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و با هنر به مردم خدمت صادقانه و بی‌منت کنند تا عمده مشکلات جامعه حل شود.

اگر خطری انقلاب را تهدید کند مستضعفان جامعه وارد عرصه می‌شوند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد مهدی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: اهل‌بیت پیغمبر (ص) خار چشم دشمنان بودن هستند و همان‌طور که امروز هم اعلم دار ولایت علوی مقام معظم رهبری هم خار چشم دشمنان است.

امام‌جمعه پره سر رضوانشهر بابیان اینکه مقام، پول، ارتش و نیروهای نظامی در اختیار خلفا بود ولی خلفا از موقعیت اجتماعی معصومین نگران بودن تصریح کرد: محبوبیتی که اهل‌بیت پیغمبر (ص) در بین مردم داشتن خلفا چشم دیدن آن‌ها را نداشتند.

مهدی نژاد با اشاره به اینکه  مجلس شورای اسلامی برای رأی اعتماد وزیران بنای همدلی را در پیش‌گرفته است  افزود: بنا این بود که همدلی در مجلس به وجود آید تا دولتی که وعده‌های اقتصادی و معیشتی داده است وعده‌ها خود را عملیاتی کند.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: دولتمردان با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و با هنر به  مردم خدمت صادقانه بی‌منت کنند تا عمده مشکلات جامعه برطرف شود.

خطیب پره سر رضوانشهر بیان کرد: دولت برای شناسایی افراد مستضعف و فقیر جامعه تلاش کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی آن‌ها حل شود افزود: اگر خطری این انقلاب را  تهدید کند همین پابرهنگان و مستضعفان جامعه هستند که  وارد عرصه می‌شوند و از انقلاب کشور دفاع می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری عمده وظایف رئیس‌جمهور را گشایش اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی مردم می‌داند و این از وظایف دولت اسلامی در نظام  دینی و مردم‌سالاری دینی است.

مهدی نژاد با قدردانی از زحمات ۱۲ ساله شهردار تهران  گفت: سردار قالیباف  با مدیریت جهادی خود خدمات ارزنده در عرصه‌های مختلف به شهروندان تهرانی کرد که جا دارد از زحمات شبانه‌روزی این سردار تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه