اعزام سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو نونهالان به رقابتهای جهانی مصر

نیلوفر صفریان مربی شایسته گیلانی به عنوان سرمربی به همراه تیم ملی تکواندو دختران نونهال ایران برای حضور در مسابقات جهانی عازم مصر شد.

اعزام سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو نونهالان به رقابتهای جهانی مصر

به گزارش ۸دی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: نیلوفر صفریان سرمربی گیلانی تیم ملی تکواندو نونهالان دختر، پس از ۲ ماه تمرین شبانه روزی با تیم ملی ، با ۱۰ ورزشکار عازم رقابت های جهانی ۲۰۱۷ در مصر شد.
محسن سترگی اظهار کرد: رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان دختر جهان، از عصر امروز(پنجشنبه) با حضور تکواندوکاران دختر ۸۰ کشور جهان در مصر آغاز می شود.
وی افزود: تیم ملی تکواندو نونهالان دختر ایران با مربیگری صفریان ماه گذشته نیز، قهرمان رقابت های تکواندو بین المللی در قزاقستان شده بود.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ، سیده ندا رستاد از استان گیلان به عنوان سرمربی در تیم ملی تکواندو نونهالان دختر حضور داشت که این مربی توانست عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند و خود نیز به عنوان بهترین مربی رقابت های آسیایی انتخاب شده بود.
سترگی بیان کرد: امیدواریم نیلوفر صفریان سرمربی گیلانی تیم ملی نونهالان دختر ایران نیز در رقابت های جهانی بدرخشند و بتوانند مدال های رنگارنگی را کسب کنند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه