آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خودرو در منطقه ازاد انزلی

دومین نمایشگاه تخصصی خودرو با حضور شرکت های خودرو سازی سایپا ، ایران خودرو و یک شرکت لهستانی تولید خودروی امداد و نجات در محل دائمی نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خودرو در منطقه ازاد انزلی

به گزارش ۸دی، ارائه تخفیفات ویژه خرید از سوی شرکت سایپا به گیلانیان و رو نمایی از آخرین محصولات شرکت های سایپا و ایران خودرو ، حضور تعدادی از شرکت های قطعه ساز کشور و عرضه تعدادی خودرو تاکسی لندن، و آمبولانس لندن و ماشین های آتش نشانی وخودروهای امداد و نجات از سوی شرکت های ایرانی تولید کننده این محصولات از ویژگی های این نمایشگاه است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، عصرچهارشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای حمایت از تولید داخلی ، ایجاد رقابت بین خودرو سازان و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این منطقه برگزار شده است و فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن تنوع محصولات شرکت های خودرو سازی است.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه متعدد تخصصی در این منطقه افزود : براساس برنامه ریزی های انجام شده ، تا پایان امسال بیش از ۳۰ نمایشگاه تخصصی داخلی و بین المللی در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
مسرور تصریح کرد: مهم ترین هدف برگزاری نمایشگاه های تخصصی به نمایش گذاشتن توانمندی های تولیدی و صادراتی واحدهای تولیدی کشور و کیفیت مطلوب محصولات داخلی است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه تنوع محصولات داخلی بیانگر توانایی شرکت های خودرو سازی داخلی است خاطر نشان کرد : ایجاد فضای لازم برای یک رقابت سالم میان شرکت های خودرو ساز داخلی و آشنایی مردم با ظرفیت های آنها در فضای نمایشگاهی مناسب منطقه موجب شده که این نمایشگاه به فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی به منظور عرضه آخرین محصولات خود تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، دومین نمایشگاه تخصصی خودرو در محل دائمی نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد انزلی در فضایی به مساحت بیش از پنج هزار متر مربع با حضور ۲ شرکت سایپا و ایران خودرو به عنوان خودرو سازان مطرح کشور و تعدادی از شرکت های خودرو ساز داخلی و یک شرکت خودرو ساز لهستانی فعال در عرصه تولید خودروهای آمبولانس و آتش نشانی و همچنین نمایندگی های فعال شرکت های ایران خودرو و سایپا در شهرهای گیلان آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه تا سوم شهریور دایر است و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ هر روز به محل دائمی نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی مراجعه کنند.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد شمال کشور است .

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه