مهمترین کار قالیباف در دوره شهردار بودنش

در چهار ماه گذشته اصلاح طلبان حاضر نشدند حتی یک نقطه مثبت از کارنامه وی را اعتراف کنند.اما هزاران عبارت مبهم مانند شهرسوخته را به کار بردند ولی مصداق عینی از آنان بجز بدهی شهرداری ندیدیم.

مهمترین کار قالیباف در دوره شهردار بودنش

به گزارش ۸دی، عبدالله گنجی: دوره ۱۲ ساله شهرداری قالیباف تمام شد.در یک تحلیل منصفانه شاید در دو دهه اخیر پرتلاش ترین مدیر کشور بود و در شبانه، روز۱۹ ساعت کار کرد. اکثر نمادهای توسعه ای تهران در زمان او خودنمایی کرد.اما مهمترین کار او نزدیک کردن جنوب و شمال شهر به هم در ارائه خدمات بود.هنر او توسعه تهران بدون کمک دولتها در۱۲ سال گذشته بود.

در چهار ماه گذشته اصلاح طلبان حاضر نشدند حتی یک نقطه مثبت از کارنامه وی را اعتراف کنند.اما هزاران عبارت مبهم مانند شهرسوخته را به کار بردند ولی مصداق عینی از آنان بجز بدهی شهرداری ندیدیم.این بدهی را نیز خود وی در قالب عدد و ارقام اعلام کرد.

بدون تردید نام این مرد برای همیشه تاریخ در ذهن پایتخت نشینان خواهد ماند.شخصا زمانی افتخارم افزون شد که فلان شخص اروپایی گفت: تهران را آبادتر از مادرید پایتخت اسپانیا دیدم و جک استرو انگلیسی گفت تهران را پایتخت یک کشور تحریم شده ندیدم.قالیباف در کنار قرارگاه خاتم از معدود مدیرانی بود که در زمان تحریم صورت نظام را با سیلی سرخ نگه داشتد و تسلیم تحریم نشدند.

امروز که شورای جدید مستقر شد حلقه تخریب کلی گویانه اصلاح طلبان را بی بی سی تکمیل کرد و با دو گزارش پی در پی تخریبی از قالیباف و یک گزارش ارزشی از نجفی ( دوست و وزیر شهید باهنر) به تجلیل از وی پرداخت.امید است تهران در همین تراز میدان کار و تلاش بماند.

منبع: جهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه