مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

ساده‌اندیشی است که فرض کنیم دشمن دست از سر ما برداشته و کاری به کار ما ندارد

تسخیری گفت: ساده اندیشی است که فرض کنیم دشمن دست از سر ما برداشته و کاری به کار ما ندارد در حالی که دشمن برای لحظه لحظه ما طرح و برنامه دارد.

ساده‌اندیشی است که فرض کنیم دشمن دست از سر ما برداشته و کاری به کار ما ندارد

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری در مراسم اختتامیه دوره آموزش تکمیلی بسیجیان عضو گردان الی بیت‌المقدس سپاه ناحیه املش اظهار داشت: دنیاطلبی از جمله ثروت طلبی، قدرت طلبی و جاه طلبی عده‌ای از مسلمانان باعث تغییر نتیجه سه جنگ احد، صفین و واقعه عاشورا به نفع دشمنان اسلام شد.

وی گفت: ابوسفیان که در جنگ بدر در صدر اسلام از سپاه اسلام شکست سختی را متحمل شده بود پس از یک سال جمع‌آوری امکانات و تجهیزات و سلاح و مهمات برای انتقام، جنگ اُحُد را آغاز کرد ولی در این جنگ که سپاه اسلام در آستانه پیروزی بود با غفلت عده‌ای برای جمع‌آوری غنایم نتیجه به‌نفع دشمن برگشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: با مطالعه جنگ صفین هم متوجه می‌‌شویم هنگامی که سپاه امام علی(ع) در یک قدمی پیروزی نهایی قرار داشت با خدعه عمرعاص و فریب خوردن یاران علی(ع) و سرپیچی و نافرمانی از دستور وی، باعث شد که سپاه معاویه نتیجه جنگ را به نفع خویش تمام کند.

تسخیری گفت: در واقعه عاشورا دنیا طلبی عده‌ای از مسلمانان به حدی می‌رسد که قاضی دستور به قتل امام حسین(ع) را صادر می‌کند و اهل کوفه که حدود ده هزار دعوتنامه به امام حسین(ع) داده بودند به قصد قربت برای کشتن امام حسین (ع) بسیج می‌شوند.

وی اظهار داشت: شبیه همان کسانی که مسئله نافرجام حکمیت را بر امام علی(ع) تحمیل کردند و در واقعه ناگوار فتنه بعد از انتخابات سال ۸۸ خواستند مقام معظم رهبری را بر اعلام ابطال انتخابات تحت فشار قرار دهند که البته ایشان نپذیرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ساده‌اندیشی است که فرض کنیم دشمن دست از سر ما برداشته و کاری به کار ما ندارد در حالی که دشمن برای لحظه لحظه ما طرح و برنامه دارد و در اجرای برنامه‌هایش لحظه‌ای درنگ نمی‌کند بنابراین و ک نباید به اظهار و ابراز دوستی دشمن اعتماد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه