مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود:

توهین یکی از خبرنگاران به باشگاه سپیدرود عامل به‌هم خوردن جو کنفرانس خبری بود

رادنی گفت: این فرد به باشگاه سپیدرود و دروازه‌بان و هواداران این تیم توهین کرد.

توهین یکی از خبرنگاران به باشگاه سپیدرود عامل به‌هم خوردن جو کنفرانس خبری بود

رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به یکی از خبرنگاران اقدام به بهم زدن جو کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان و سپیدرود کرد اظهار داشت: این فرد به باشگاه سپیدرود و دروازه‌بان و هواداران این تیم توهین کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با بیان اینکه قرار بود بازی سپیدرود در مقابل سپاهان چند روز به تاخیر بیفتد بیان داشت: به‌علت مخالفت سازمان لیگ و فرصت کم بین بازی، تیم سپیدرود ناچار شد یک جلسه تمرینی در اصفهان برگزار کند.

دیدار با بیان اینکه همزمانی تمرین سپیدرود در اصفهان با کنفرانس خبری پیش از بازی باعث شد تا علی نظرمحمدی در کنفرانس حضور پیدا نکند گفت: باشگاه سپیدرود طی یک بیانیه در این رابطه از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه برای تغییر زمان کنفرانس پیش از دیدار با مسئولان اصفهانی تماس حاصل شد اظهار داشت: مسئولان اصفهانی با تغییر زمان دیدار مخالفت کردند.

دیدار با بیان اینکه یک فرد در کنفرانس خبری پس از دیدار سپاهان و سپیدرود به‌عنوان مدعی‌العموم خبرنگاران اصفهانی بود، افزود: پس از تساوی برابر تیم سپیدرود اینگونه رفتارها و توهین به مردم رشت شایسته نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه