متخصص ارتودنسی خالق طرح لبخندی زیبا روی دندان‌ها

ارتودنسی یکی از مورد توجه‌ترین خدمات دندانپزشکی برای پیشگیری و درمان ناهنجاری‌های فک و دندان می‌باشد که با مرتب‌سازی دندان‌ها و ایجاد تعادل بین فک – بافت استخوانی و عضلات صورت لبخندی زیبا بر چهره شما می‌نشاند و خالق آن متخصص ارتودنسی است.

متخصص ارتودنسی خالق طرح لبخندی زیبا روی دندان‌ها

ارتودنسی یکی از مورد توجه‌ترین خدمات دندانپزشکی برای پیشگیری و درمان ناهنجاری‌های فک و دندان می‌باشد که با مرتب‌سازی دندان‌ها و ایجاد تعادل بین فک – بافت استخوانی و عضلات صورت لبخندی زیبا بر چهره شما می‌نشاند و خالق آن متخصص ارتودنسی است.

متخصص ارتودنسی می‌بایست از تحصیلات دانشگاهی معتبر برخوردار بوده و حداقل ۳ سال در زمینه تشخیص، پیشگیری و درمان تداخلات و ناهنجاری‌های دندان مانند اوربایت، کجی دندان، ازدحام دندانی و سایر موارد تجربه و کار عملی داشته باشد و همچنین با انجام مطالعات و فعالیت‌های علمی و تخصصی در زمینه ارتودنسی دندان از آخرین تکنیک‌های درمانی ارتودنسی مطلع شود.

بین یک دندان پزشک عمومی و متخصص ارتودنسی دندان تفاوت وجود دارد. هر دو می‌توانند به عنوان دندان پزشک عمومی فعالیت داشته باشند اما بهترین متخصص ارتودنسی باید به صورت تخصصی و به مدت ۳ سال آموزش‌های تخصصی ارتودنسی دندان را طی نماید و شاید جالب باشد بدانید در مقایسه با یک دندان پزشک عمومی، متخصص ارتودنسی باید ۹ الی ۱۰ سال آموزش تخصصی بگذراند تا بتواند بالاترین سطح کیفیت خدمات ارتودنسی دندان را برای مراجعین خود ارائه نماید. وی همچنین باید مجوزهای لازم برای درمان تخصصی ارتودنسی دندان را از وزارت بهداشت دریافت کند.

چه افرادی به متخصص ارتودنسی مراجعه می‌کنند؟

بسیاری از افراد که از مواردی مانند ناهنجاری‌ دهان و دندان، عدم تناسب اندازه بین فک و دندان، انحراف یا کجی دندان، پر ازدحامی دندانی، اوربایت یا آندربایت یا فضاهای اضافه در قوس‌های فکی بین دندان‌ها رنج می‌برند، می‌بایست  به متخصص ارتودنسی مراجعه نمایید تا وضعیت سلامت دهان و دندان آنها توسط بهترین متخصص ارتودنسی مورد معاینه تشخیصی قرار گیرد.

مهمترین مسئولیت‌های متخصص ارتودنسی دندان عبارتند از:

  • بررسی و تشخیص

متخصص ارتودنسی با بررسی دندان‌ها و تأثیر آن بر روی عضلات صورت و فک، مناطق با عدم تعادل و ناهماهنگی (مانند انسداد فک، به هم ریختگی یا همپوشانی) را شناسایی می‌کند و بهترین راه کارهای درمانی مانند ارتودنسی ثابت – ارتودنسی شفاف یا ارتودنسی نامرئی و … را بسته به پیچیدگی ناهنجاری تجویز می‌کند.

  • تجویز رویکرد درمانی

متخصص ارتودنسی با بررسی سوابق پزشکی بیمار، عکس‌های دندان، فک و چهره بیمار و ارزیابی نتایج آزمایشات سلامت دهان و دندان، بهترین گزینه درمان ارتودنسی را با بیمار مطرح می‌کند و با توجه به نوع درمان، نوع ناهنجاری و پیچیدگی مشکل، هزینه ارتودنسی را نیز با بیمار مطرح می‌نماید.

  • انجام ارتودنسی

 

 

متخصص ارتودنسی با توجه به نوع رویکرد درمانی، در طول درمان و در جلسات درمانی به اجرای ارتودنسی دندان می‌پردازد. در نهایت زیر نظر متخصص ارتودنسی اصول مراقبت‌های پس از درمان باید به صورت اصولی و منظم رعایت شود تا در این مدت آسیبی به دندان‌های بیمار وارد نشود.

خانم دکتر قدیریان بهترین متخصص ارتودنسی دندان، با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر دندان پزشکی و گذراندن دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی ارتودنسی دندان در زمینه مشکلات، بیماری‌ها و انواع راه‌کارهای پیشگیری و درمان مبتنی بر ارتودنسی دندان مشاوره‌های ارزشمند خود را در اختیار مراجعین خود می‌نماید و بالاترین سطح کیفیت خدمات درمانی ارتودنسی دندان را با بهره گیری از دانش و تجربه  به روز و استفادهاز آخرین و جدیدترین فناوری‌ها و دستگاه‌های تخصصی ارتودنسی دندان در راستای افزایش سطح رضایتمندی مراجعین خود عرضه کند.

 

منبع: رپورتاژ آگهی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه